diyet operasyonunun ilk adımı başarıyla tamamlandı. reyiz bireysel dokunulmazlığı da alıp ezgi'yi potaya koyarsa tamamdır bu iş.
semih ünlülere geçmemiş olsa bu dingolar hayatta baş edemezlerdi avatar'la. Semih'i bu yarışmadan önce tanımıyordum. zaten survivor'ı da sonradan izlemeye başladım. daha yeni yeni anlıyorum semih'in neden bu kadar tutulduğunu. adam bildiğin satranç oynuyor. yürüyedursun...