son sms sonuçlarına göre serkay 1, semih 2, gizem 3 çıkmış sıralama olarak. burda sadece semih' in oylarının bölünmesi değil, damla- serkay- efecan- ibo- memiç ' in alacağı 5 kişinin oyunun tek isme akması ve semih' in isminin son anda açıklanmasının da ciddi payı var. yani konseyin kazananı semih oldu, ben hiç beklemiyordum semih' in fazla oylarının artı kerimoğlu' nun bir miktar oyunun özay' ı geçeceğini.
niye izliyorsunuz, salaklar, uyutuluyorsunuz vs. lafları bence komik ve zırva. bu yarışmanın tekrar kısmını ve ıvır zıvır yemek yenen bölümlerini izlemeyip, ada hayatı ve yarışmaları izliyor insanlar, tabi ki konseyleri de. bunu toplasan akşam 9- 11: 30 arası bir süreyi kapıyor. sabah 9' da kalktığını varsaydığımız bir insan, gece de 1- 2 gibi yattığını varsayalım, 16- 17 saat ayakta, hadi 8 saat çalışsın 8- 9 saat ayakta. yemek yemesini de çıkarsan 6- 7 saat boş vakti oluyor insanların. belgesel mi izleyecek, müzik mi dinleyecek, kitap mı okuyacak, haberlere mi bakacak ne faydalı iş yapacaksa, günde 4- 5 saati var yani bunları yapmak için.
Amk'oyayim. Ekşi sözlükte yapılan muhabbetler sonucu videolarini felan izledim. Hani dedim bu sigirlar neden bunun hakkında çok konuşuyor? Biraz da takipçisi olmadım değil. Adamlar uzun uzun analiz felan yapıyorlar ekşi sözlükte. Ben ekşi sözlüğün bu kadar sığır kaynadigini tahmin etmezdim açıkçası. Her neyse semih denen adam alayindan karaktersiz bana kalırsa.
Biri bana aileleri zaten televizyonda onları izlerken onlara video göndermenin mantığını anlatabilir mi? Burası Dominik diyor bi de. Tuhaflığı bir tek ben görmüş olamam değil mi?
üç adam yine skeç yapmış ve tuba özayı taklit eden eser , tuba hanımın kaplama dişlerini unutmamış ahaha.
vaktinde favorimin tuba özay ın dişleri olduğunu söylemiştim ve birleşmeye kadar geldik o dişlerle.
bayan yarışmacıların oyundaki hallerini ve partideki hallerini kıyasladığımda bir nebze de olsa çevremdekiler dahil kızlara karşı duyduğum güveni sarsan yarışma. kim bilir benim çevremdekiler ne hale geliyo makyajla amk.
müzikle yakından ilgisi olmayan insanları acun ılıcalı'nın jüri diye karşımıza oturttuğu yarışma. kim bunlar abi biri tiyatrocu biri oyuncu diğeride senin kankin.
Yarışlara müdahale edemiyoruz. Aylar önceden belli diyen Acun efendiye yanıt; Kıbrıs ödülü iÇin sapan ı kim dikti.. Acun bizi salak yerine koyma ruhunu biliyoruz. Bir an önce Semih gitse de tv8 i kumandadan silsek.