Semihi sevmesem de adadaki arkadaşlarını Seven filmindeki 7 büyük günahla özdeşleştirmesi güldürmüştür. Zekice olduğunu dürüstçe kabul ediyorum. O film gerçekten bir harikaydı.
bugün kötü adamlar malum tayfanın elemanları. yarın adalar birleşecek bu tipler teker teker elenmeye başlayacak ve o koltuğa acun ütopya'da yaptığı gibi semih'i oturtacak. atakan semih'i haklı bulan iyi çocuk, duruşunu taktir ediyor. adalar birleşince semih'e gayet dostane yaklaşacak önce ama sms birincilikleriyle götü tavan yapan semih atakan'ı karşısına alacak ve bu hikaye finale kadar sürecek.
finalde de kötülük timsali semih'e karşı tüm türkiye birleşip atakan'ı şampiyon yapacağız. buna inanmayanlar var evet ama birebir yaşanacak. sadece atakan'ın karşısındaki figür değişebilir.
yani semih koltuğu serkay'a da kaptırabilir. yolculuk sırasında senaryoda değişimler olabilir. bir bakmışsın atakan ile semih hiç takışmaz ve semih ütopya'da yaratılan kötü imajını silerek haklı bir şekilde ayrılır yarışmadan ve tabi finali falan da göremez. ama olay finalde atakan'ı şampiyon yapmak üzerine kurulu.
cidden bunu izleyip buna kafa yoran andavallar var. tamam güzel hoş. polemik falan var, gerilim var. eyvallah yani.. ama bu kadar da çok kafa yorup uzuncana bir yazı yazmak gerçekten çok saçma.
Bu yarışmanın birde gündüz programı var (bkz: survivor panorama) şeklinde, bu programda eski elenen yarismacilarda yer alıyor.
Aylin adlı yarışmacıya devamlı katılıyor, bu yarismacinin elenmesi hakikaten yerinde olmus. Devamli kaderimde bu varmis diyerek kendini eleyenleri savunmasi ilginc. Bu yarismayi kazanmak icin gidiyorsun bunu sanirim cozememis.
hiçbir sözlük yazarının izlemediği ama hakkında bir sürü şey bilinip entrylerin havada uçuştuğu yarışmadır.
aq millet entry girmeden önce hep şunu söylüyor '' kanalları dolaşırken rast geldim'' '' evde izliyorlar arada gözüm ilişiyor'' yav he he..
en heyecanlı yerler de siz kanal dolaşırken gözünüze ilişmiştir kesin.. lan izlesen ne izlemesen ne? nedir bu topluma oynama çabaları, sadece sözlükte değil entry nin birazda formata uyması için söylüyorum dışarı da herkesin her olaydan haberdar olduğu ama izlemediği programdır.. lafa bak lan izlemiyorsun ama her boktan da haberin var.. programa bakmak seni gerizekalı yapmaz fakat programı 1 saat izledin diye gerizekalı olacağını düşünüyor ve burada da kanalları dolaşırken rast geldim diyorsan işte o zaman harbiden gerizekalısındır..
2016 yılında oynana yarışmadır. aç kalıyorlar ve koşuyorlar. kavga var ve kovalar var. kova taşıyorlar su döküyorlar. içinde su oluyor bazen. susuyorum izlerken. balık canım çekiyor. mısır patlatıyorum. semih'i sevmiyorum.
Şu gönüllüleri bir türlü anlamıyorum. Daha geçen serkaylar ben zaten o ödül oyununu semih kazansaydı o kazandı diye pilavı yemezdim filan diye yeminler etti. Sonra bugün de semih sayı alınca sevinmeler kerimoğlunu desteklemeler. Yani son sayıyı alınca mı olay oluyor? Anlamıyorum neden lafının arkasında durmuyorsun? insanı zorla semih gibi bir insanı sevmek zorunda bırakıyorlar.
gönüllüleri bilemem ama ünlüler açısından inanılmaz derecede kötü ve başarısız bir pr çalışması olduğunu düşünüyorum.
zaten orada "ünlü" sıfatı ile yarışan yarışmacıların pek bir ünleri falan kalmış değil. kim takar yılmaz morgülü, kim ipler tuğba özayı; doğruya doğru.
10 üzerinden bir ünlülük puanlaması yapmak zorunda kalırsak;
yılmaz morgül : 10/3
tuğba özay : 10/2
yunus günçe : 10/1 gibi...
şimdi bir de bu adamlar bu adaya gidip en kötü yüzleri ile, dedikoduculukları, iki yüzlülükleri, hırsları ile çıkıyorlar toplumun karşısına. yarışmadan sonra yukarıdaki ünlülük puanlarının birer puan düşeceği kanaatindeyim.
bugüne kadar hiç bir konseyde yenen takıma söz vermeyen acun ılıcalı'nın bu konseyde konuşma yaptığı alenen taraf tuttuğunu belli ettiği yarışma, bu kadar belli edilmezdi herhalde.
semih öztürk'e şimdiye kadar türlü yanlışlar yapılmış olsa da az evvel çıkan kavgada bir parça haksız olduğu söylenilebilir. neticede ilk turda değil de ikinci turda oyna teklifi yapılmıştı kendisine. bunda hoplanacak ne var anlayamadım. acaba bir dezavantaj filan mı söz konusu oluyor öyle bir durumda? eğer olmuyorsa bu kadar kavga çıkaracak, illa da ilk turda oynamalıyım diye tutturacak bir şey yoktu bana kalırsa.
belki de kendisine yapılan yanlışlar ve haksızlıklar onu bu kadar tahammülsüz yapmaya itmiştir ki aslında bunu da normal karşılamak gerekir. netcede her gün bizi, yemeğimizi yere dökmekle tehdit eden ve sürü psikolojisiyle hareket eden insanlarla karşılaşmıyoruz. o adada kameralar olmasaydı eğer bu insanlar şu an çoktan semih'i kavurma yapmış olurlardı.
acunun bugün itibariyle tarafını belli ettiği yarışmadır. o kadar fiziksel temasa, tahrike, küfüre, ağaca sıkıştırmaya bir şey demeyen acun iki lafa mı ses çıkartır oldu?