gönüllüleri bilemem ama ünlüler açısından inanılmaz derecede kötü ve başarısız bir pr çalışması olduğunu düşünüyorum.
zaten orada "ünlü" sıfatı ile yarışan yarışmacıların pek bir ünleri falan kalmış değil. kim takar yılmaz morgülü, kim ipler tuğba özayı; doğruya doğru.
10 üzerinden bir ünlülük puanlaması yapmak zorunda kalırsak;
yılmaz morgül : 10/3
tuğba özay : 10/2
yunus günçe : 10/1 gibi...
şimdi bir de bu adamlar bu adaya gidip en kötü yüzleri ile, dedikoduculukları, iki yüzlülükleri, hırsları ile çıkıyorlar toplumun karşısına. yarışmadan sonra yukarıdaki ünlülük puanlarının birer puan düşeceği kanaatindeyim.