Mehmet ve yattara nın gerçek karakterini gördüğümüz yarışma.. atakan ın arkasından kulis yaparak nagihan gibi birinin eline malzeme verdiler resmen.. ismi yazılan doksan derece dönüyor ayıp gerçekten.. pardon da madem kullanılıyordunuz daha önce aklınız nerdeydi şimdi mi böyle oldu.. ikiyüzlüler sizi.
Nagihan yüZünden artık hiÇbir Türk sporcuyu desteklememe kararı aldım. Bu kadar karaktersizlik be gördüm ne duydum . Kendi söylediği yalanlara katlanabilmek iÇin sürekli yansıtma tekniğini kullanmasından gına geldi. Sosyal hizmetlere Çağrı lütfen kızını normal düşünen bir aileye verin yol yakınken kurtulsun kızcağız .
O kadar ilgilenilecek, tartışılacak ve üzerinde kafa yorulacak önemli konular varken insanların enerjisini ve vaktini survivor için boşa harcamaları beni üzüyor. Programın binbir türlü dalaveresinin çıktığını yazıyorlar konularında. Acun ile ilgili zaten tonla döküman bulabilirsiniz. Ona rağmen severek izleniyor. Her sözlüğe girdiğimde genel olarak bilincine inandığım sözlük halkının en çok tercih ettiği konuyu görmek yüzümü düşürüyor. Kimse kusura bakmasın ben hayatımda böyle boş bir şey görmedim. Siz onları tartışsanız ne olacak sanki? Kimsenin hayatına ve tercihine karışmak bana düşmez ama izleyip geçmek yerine bir de bunun için sözlükte Zaman kaybetmek saçma geliyor.
bu yarışma programı için bir de kritikleri yapılan program yapılmış. yani inanılır gibi değil amk. bu programın o hafta nasıl geçtiğini anlatan bir de program var. aklınızı sikim amına kodumun beygirleri. bu ülkenin anasını bu gerizekalı iş yaramaz tayfa bozdu.
herkes gizem kerimoğlu nasıl oy alıyor diye şaşırıyor ama esas bu ezgi kimden alıyor oyları?
her hafta 2. maşallah.
şu var konseylerde efendi çocuğu oynayan her zaman avantajlı oluyor. örnek atakan. ne kulisler çevirmiş. herkese tek tek söz vermiş, final dörlüsünü bile hazırlamış kafasında ama yarışlarla, konseylerle üstünü örtüyor yaptıklarının.
finalde semih ile falan kalsalar mesela turabi gibi 'oy atmayın abi bana' diye acıtasyon yapıp cukkalar ödülü kesin.
ezgi'nin gözümden düştüğü yarışma. atakan'a bu kadar yakın olmasını anlamıyorum. adada daha fazla kalmak için sanırım. kendi gibi davransa daha iyi olurdu sevgili gibi atakan'a yaranma çabaları sevimsizleştirdi kendisini bence.
bu arada koçum benim'in çekirgesi yunus günçe; umarım daha fazla kalırsın adada dostum.
Boş beleş program. Nasıl izlenilebiliyor hala aklım almıyor. Çıkıyor on salak çocukluk maceralarımıza ( orn: iki cekyat arasindaki lavlardan kacmak) daha ciddiyet verip çok bir şeymiş gibi yaşıyorlar. Saçma yani. Boş insan eseri resmen.