Ütopya adlı yarışma programını izlemeyenler için kısa bir anlatım yapmak istiyorum; Semih Öztürk ütopya'da yklaşık 1 yıl yarış ve onlarca kişiyi sms vb. elemelerde gönderdi, programın son aylarında elenenlerden en iyi olanlardan bir çok kişi tekrar yarışmaya geri alındı sms ile, ve Semih Öztürk bunları tekrar yolladı, şöyle düşünün survivor'da 10 kişiyi eliyor bu 10 kişi tekrar geliyor bunları tekrar eliyor. gibi Ameliyat vs. derken boşa atmıyor yani.
Çarşamba ve perşembe günleri hariç hafta içi her gün tv 8 kanalında yayınlanan yarışmadır.
Yarışmanın en dikkat çeken isimleri Avatar atakan ve Semih Öztürk'tür.
Bu ikisi de finale kalır diye düşünüyorum.
En sonda da Avatar atakan gerek duruşuyla gerekse performansıyla bileğinin hakkıyla kazanır.
Adı yaşlılar kaslılar olarak değişmelidir. Yılmazla sergay yarışıyor memişle Tuğba Özay yarışıyor yaş farkı çok fazla. Acunun yarışmacı seçerken yaş uyumuna dikkat etmesi lazım daha zevkli yarışlar için.
gönüllüler takımının acayip antipatik olduğu yarışma. tamam semih denen tip de cins biri olabilir lakin adam sayesinde ödül kazanıp o takımdan değilmiş gibi kutlama yapmak nasıl bir yüzsüzlüktür.
izleyene ayrı izleyene kızana sitem edene ayrı laf etmek istiyorum. reality show bağlamında işini iyi yapan kitleleri televizyon karşısında kitleyen bir programdır.
semih öztürk ve yılmaz mogül'ün direkt olarak mide bulantısı duygusu yarattığı yarışma.
evet gönüllüler adasındaki diğer tiplemeler de gayet rahatsız edici olmakla beraber bu semih öztürk çok ayrı.. hani böyle nasıl anlatsam; ya da neyse boş yere 1.nesil yazarlığımı yakmayayım.
yılmaz morgül...neyse bu kişi hakkında da konuşmaya gerek yok sanırım. alakasız olmakla birlikte aklıma bizim oralarda kullanılan bir tabir geldi nedense; erkeğin orospusu derler bizim oralarda. nerden geldiyse aklıma geldi birden.
Gönüllerin müthiş taktiksel hatasına sahne oluyor. Gizem oydan çıkacak semihi ise ibrahim çıkaracak. Semih smste birinci çıkıp adaylığı düşecek, gizem kerimoğlu da 2. Olurda onun da adaylığı düşecek ve bir isim söyleyecek. Dolayısıyla 3. Olan kişi de isim söyleyecek ve 7 kişilik takımdan 3 aday çıkacak at fava bekle.
Edit: adamlar semihi söyleyemeyecek kadar korkmuş ben napayım.