Ütopya adlı yarışma programını izlemeyenler için kısa bir anlatım yapmak istiyorum; Semih Öztürk ütopya'da yklaşık 1 yıl yarış ve onlarca kişiyi sms vb. elemelerde gönderdi, programın son aylarında elenenlerden en iyi olanlardan bir çok kişi tekrar yarışmaya geri alındı sms ile, ve Semih Öztürk bunları tekrar yolladı, şöyle düşünün survivor'da 10 kişiyi eliyor bu 10 kişi tekrar geliyor bunları tekrar eliyor. gibi Ameliyat vs. derken boşa atmıyor yani.