Gönüllerin müthiş taktiksel hatasına sahne oluyor. Gizem oydan çıkacak semihi ise ibrahim çıkaracak. Semih smste birinci çıkıp adaylığı düşecek, gizem kerimoğlu da 2. Olurda onun da adaylığı düşecek ve bir isim söyleyecek. Dolayısıyla 3. Olan kişi de isim söyleyecek ve 7 kişilik takımdan 3 aday çıkacak at fava bekle.
Edit: adamlar semihi söyleyemeyecek kadar korkmuş ben napayım.