survivor 2016

entry888 galeri38
    314.
  1. Ebrunun malesef ki eleneceği yarışma.
    0 ...
  2. 315.
  3. .hafta sms sıralaması açıklanan yarışma.

    1-atakan
    2-yattara
    3-yılmaz morgül
    4-eda
    5-ezgi
    6-tuğba özay
    7-yunus
    8-mehmet
    9-ebru
    10-seda

    Ebru gider.
    4 ...
  4. 316.
  5. Şu Tuğba yine gidemedi.. poff.
    2 ...
  6. 317.
  7. Daha önceden yayınlanmayan gün olan Cuma günü yeni bölümü yayınlanacaktır.

    --spoiler--
    Cuma bölümü ödül oyunu ile başlayacak, ödül oyunu ise futbol maçı hali ile yattara şov yapıyor, ancak ibrahim bir yerde dirsek atıyor ve olaylar gelişiyor. sonuç olarak yattara gönüllülere karşı gibi bir yarışma. ünlülerin kazanacağı garanti gibi bir yarışma olmuş.

    --spoiler--

    Survivor ratinglerde gayet iyi durumda ilerliyor, haftada 4 gün ilk 2 sıra garanti hatta özeti bile ilk 10 da.

    Rating sıralamaları;

    5 ve 6 mart 1 sırada
    7 martta 2. sırada
    8 martta 2. sırada
    0 ...
  8. 318.
  9. Dün akşam real madrid roma maçının devre arasında kanalları gezerken denk geldiğim beyin yakan program. Hepi topu 5 dakika seyredebildiğim kadarıyla söylüyorum. Nihal mıdır nedir bir ğnsan bu kadar mı yeteneksiz olur bu kadar mı hiç bişey beceremez. Tiksindim.
    2 ...
  10. 319.
  11. 320.
  12. Ünlüler;
    Atakan: performansı üst düzey. Hem hızlı hem de güçlü. El becerisi de fena değil. Karakteri de iyi. Muhtemelen yarışmayı da kazanacaktır. Biraz ego var ama nagehan, Semih, yılmaz, tuğba, nihal ve efecan gibi değil.

    Yattara: performansı ortalamanın üzerinde. Sessiz sakin efendi birisi. Finali görmese de finale yakın elenir.

    Mehmet: Böğürmekten başka bildiği bişey yok. Performansı çok düşük. 2-3 haftaya elenir. Ama efendi birine benziyor.

    Yunus: fazla sinsi olsa da kötü biri olduğunu düşünmüyorum. Performansı da eh işte. Fazla kalmaz. Mehmetten 1-2 hafta sonra elenir.

    Yılmaz: iğrenç iğrenç espriler yapan itici yarışmacı. Performansı yaşına göre iyi. Ortalarda falan elenir.

    Nagehan: 2-3 sayı alıp ben güçlüyüm siz güçsüzsünüz diyen itici yarışmacı. performansı baya iyi ama su yarışmalarında çok vasat. Sms potansiyelinin de az olduğunu düşünüyorum. Sonlara doğru elenir.

    Tuğba: üzerinde yorum yapmaya bile değmeyecek tip. Bi eleyemediler.
    Bi halta yaradığı yok. Anca ortalığı karıştırsın.

    Seda: nagehan'la birlikte ünlülerdeki en iyi kadın yarışmacısıdır. Su oyunlarında anladığım kadarıyla en iyisi.
    iyi yarışmacı. Sessiz sakin takılıyor ama sms potansiyeli yok.
    ismi çıktığı gün elenecektir.

    Eda: tıpkı geçen yılki berna. O da böyle ortalığı karıştırırdı ama iyi yarışırdı o. Bunda da potansiyel var ama ortaya çıkarmıyor. Çıkarsa en iyi kadın yarışmacı olabilir.
    180 derece dönüş yaptığından oyları azaldı.

    Ezgi: performansı ortalama. Sessiz sakin takılan efendi yarışmacı.
    Ortalarda falan elenir.

    Gönüllüler;

    Semih: mağdur edebiyatı yapan yarışmacı. Doğru mağdur ama diğer grup öyle yapmasalardı da bu bir yolunu bulup mağdur olmuştu.
    Zeki falan değildir. Sadece karşısındakiler çok aptal. Egosu da tavan.
    Performans olarak Mehmet'le yunus arası bişey. Sms potansiyeli yüksek.
    Finale kalır ama kazanamaz. Performansı çok düşük çünkü.

    Serkay: karaktersizin teki. Baktı böyle oy gelmeyecek hemen semih'le arayı düzeltmeye çalışacak. Iq'su baya düşük.
    Performans olarak en hızlı parkurcu ama doğru hamleler yapmadığından hep atakan'a yeniliyor.
    Finale kalma şansı var.

    Efecan: hakkında yorum yapmaya bile değmeyecek gereksiz tip. Bikaç defa şansa atakan'ı yendi iyi falan olduğunu düşünüyor galiba yazık.
    Fazla kalmaz.

    ibrahim: sinsi herifin teki. iki taraflı oynuyor.
    Ama performansı fena değil. Özellikle de güç ve atış oyunlarında en iyisi.
    Finale gitme şansı var ama kazanamaz.

    Zafer: nihal'e yürüyor. Nasıl bir kafa yapısı varsa artık.
    Performansı ortalamanın bi tık üzerinde.
    En safları bu. Bu da birleşmeye kadar falan kalabilir.

    Damla: performansı iyi ama diktatör tipi var kızda. Sinsi birine de benziyor. Hızlı yarışmacı. Su oyunlarında kötü.
    Finale kalır belki.

    Nihal: acilen defolup gitmesi gereken yarışmacı. Görünce midem bulanıyor. Sinsi, dedikoducu, şımarık itici tip. Sadece davranışları değil saçı, kıyafeti, sesi bile itici.
    Performansı en düşük. Car carcar konuşur anca.

    Gizem memiç: performansı ortalama.
    Fazla kalmaz 2-3 hafta sonra elenebilir.

    Gizem kerimoğlu: performansı zayıf olsa da iyidir. Severiz kendisini.
    ilk gidecekler arasında.
    2 ...
  13. 321.
  14. Bu günkü Ödül oyununu ünlülerin kazandığı yarışma.
    Hepsi ellerinden geleni yaptı bravo.
    Özellikle de atakan ve yattara muhteşemdi.
    1 ...
  15. 322.
  16. Her geçen gün sahteligi dahada belli olan program. yattaranin dip boyası hiç mi gelmez
    0 ...
  17. 323.
  18. Bu akşam atom parçalayacağım için izleyemeyeceğim yarışma. Yarına kaldı artık.
    4 ...
  19. 324.
  20. Önceki sezonlar kadar iyi değildir. Gelmiş geçmiş en antipatik ünlüler takımıyla, en salak gönüllüler takımına sahiptir.
    Sırf nagihan'ı görmemek için bile izlemek istemediğim oluyor.
    4 ...
  21. 325.
  22. Yılmaz Morgül'ün aslında pembe bir lale olduğunu anladığım yarışma.
    0 ...
  23. 326.
  24. başıma bir şey gelmeyecekse nihal'i tuttuğum yarışma.

    Tiki miki ama kız sempatik, çocuksu, esprili. Televizyonu açınca nagihan'ın, semih'in, gizem kerimoğlu'nun asık suratını görmek yerine bu kızın şakalaşmalarını görmek daha güzel. Zaten bu sene oyun adına bakınca bir hasan bir hilmicem bir doğukan falan yok. O zaman nihal'i tutuyorum bari karakter olsun.
    4 ...
  25. 327.
  26. semih'i hiç sevmezdim eskiden ama , survivorda ama etrafındakiler o kadar gıcık ki, semih her laf soktuğunda helal olsun diyorum.

    ütopya'da böyle değildi.semih'in karşı grubundakiler, sempatik kişilerdi , semihe gıcık oluyordum.bu durum yavaş yavaş azalıyor bence.

    aslında semih'in davranışları,umursamaz tavrı , olmak istediğim kişi olduğum için sempatik geliyor olabilir.

    he bak, aynı ortamda olsak arkadaş olmazdım hayatta.
    3 ...
  27. 328.
  28. Bu akşam yayınlanmayan yarışma.
    Acun ekşiye falan okuyor herhalde.
    Orda rezil ediyorlardı dün.
    4 ...
  29. 329.
  30. Bu akşamki bölüm fragmanıyla
    yarmış yarışmadır.
    Atakan ve yılmaz atışması muhteşem.
    1 ...
  31. 330.
  32. bugün kanımca ezginin eleneceği yarışmadır.

    edit: elenecek dediğim kız ikinci oldu. seda elenmese ve atakan, nagihanı söyleseydi morgül gidiyodu. böyle olsaydı keşke.
    1 ...
  33. 331.
  34. Bu akşam izleyemeyeceğim yarışma.
    Atom falan parçalamıyorum hayır.
    Bizimkiler kara sevda izliyor.
    3 ...
  35. 332.
  36. nagehan abinin eda'ya saldırdığı yarışma. tam otoyol kenarı kavgası.
    4 ...
  37. 333.
  38. 334.
  39. insanı çıldırtma üzerine kurulmuş bu sene.
    Seda sakatlanınca resmen arap saçına çevirdiler işi. Eee bu survivor madem; sessiz seda'sız devam edersin yola !! Ne diye dübürden element uyduruyorsun?!!
    1 ...
  40. 335.
  41. Sms sıralamasinda atakan yine 1.
    Bu hafta eleme olsaydı yılmaz bey yolcuydu

    Atakan
    ezgi
    yattara
    eda
    nagihan
    yılmaz
    yunus
    mehmet
    2 ...
  42. 336.
  43. Anlamadım şimdi boşu boşuna mı dokunulmazlık aldı gönüllüler? Yoksa haftaya kesin gidecek mi bir kişi yine ünlülerden?
    2 ...
  44. 337.
  45. dünkü bölümün özeti;

    --spoiler--

    memed: ba ba ba bah, yeeees, come on, ba ba ba baaaaa yeah baby you can do it baby baba ba ba ba bahhh yeeeahhh hadi gardaşım yeppp gam onnn

    --spoiler--
    6 ...
  46. 338.
  47. Yarınki bölüm fragmanında atakan'ın yaralandığı
    görülen yarışma. Umarım kötü bişeyi yoktur.
    1 ...
© 2026 uludağ sözlük