daha adaya ayaklarını basmadan semih'e sataşmaya başlayan, senaryo gereği ada'da daha bismillah semihe yürüyen kurgusal durum, yapılan anlaşmalar doğrultusunda sözleşmesi biten yarışmacının elenmesi ile sonlanacaktır. inandırıcılığı kalmayan basit bir tiyatro oyunundan farkı olmayan bu yarışma en başından bu yana zaman kaybıdır.
sms oylaması da inandırıcı değildir. sonuç itibari ile yapımcı firma ve ekibi elenmesini istemediği oyuncuya sms'si basıyordur. reklam kuşağı bu kadar geniş olan bir yayında bir reklam gelirinin sms'e aktarılması ya da telekominikasyon firması ile yapılacak bir barter işi fazlasıyla çözer. (netekim turkcell gerek reklam kuşağında gerekse oyunlarda ve ödüllerde çok fazla söz sahibidir.)
O piti piti ile başlayan; Zafer'in kudurması ; serkay ın adaylığı ile biten yarışmayı trolleme olayı süperdi. Eminim acun da pişmandır Semih in orada olmasından ama Reyting kaygısı onu yarışmada öncelikle Semih ; ikincil olarak Morgül ve Nihal e bağlı kılıyor. Troll Semih i destekliyoruz hem de sonuna kadar. Hakettiği ütopya birinciliğini elinden alan acun a hayatının ayarını veriyor her seferinde. Resmen programı sabote ediyor.
henüz takip edemediğim yarışma,genellikle tüm survivor serilerini izlemişimdir. ne yalan söyleyeyim alex de souza filan gelecek denince iyice heyecanlanmıştım ama yalan olmuş herhalde. acun resmen viral reklam yapmış. açtığım gibi kapattım aq.
semih öztürk halkın değerleri diye diye yürürken bir de şiir patlatıp selam çakmıştır o değerlerini öğreteceği halkına. sen giderken biz geliyorduk be semih. o değerleri, değer olduğu için değil kendine paravan olduğu için kullandığını anlamayacak kadar aptal mı sandın bizi.
acun, semihten ve cadde bebelerinden vazgeçmek istemediğinden sıralama ona göre ayarlanmış. aylin gitmeyeceğidi de asalak nihal mi gideceğidi. raitingi olmayan gidiyor haliyle.
(bkz: kadın kadının kurdudur) gereksiz bir kadın fedakarlığından öte başka bir şey değil idi dün akşam yaşanan.
kadınlardan için "Duygusal işkencelere bağımlılar" diyenlere hep karşı çıkmışımdır. ama sanırım bu tespit haksız da sayılmaz.
yeni hafta öncesi derin analiz yaparak bol spoiler vereceğim yarışma programı
--spoiler--
- Damlanın elenme sonrası verdiği röportaj sonrası söylenebielcek tek bir şey var iyiki elenmiş, survivor da zaten yapamayacağını alenen itiraf etmiş, çok acıktım artık dayanamıyordum yarışmaları kaybedecektim şeklinde açıklamalar ardından bol bo lsemih şöyle semih böyle açıklamaları ile o iyi duruşunu yerle bir etmiş bir röportaj ile.
Damlanın ise konsey sonrası hali bol oy isteme potansiyelli bol ağlamalı, rüyalarıma giriyor vb. açıklamaları ile dolu, bundan sonra sms de biraz işi zor, ama bilinmez bizim millet ağlayanı sever.
Semih ise elemeye hiç takılmamış, çokta con con demeye devam ediyor.
Ünlüler adası bu hafta fena Yılmaz morgülün yattaraya atar yapması, yattaranın artık sessiz kalmaması vs. güzel bir hafta izleriz.
Favori atakan gibi duruyor.
Çünkü gönüllülerde kazanmaya odaklı kimse yok hepsi sanki öylesine gelmiş tatildeyiz havalarında.
Bir tane güçlü bir aday varmı diye sorulsa cevap verileceğini zannetmiyorum. Kızlarda damla iyi yarışmacı aylini söylemeseydi iyiydi Nihal varken aylini söylüyor buradan anlaşılıyorr ne kadar önemsedikleri.
ezgi avcı'nın bariz kaliteli bir kız olduğunu gösteren yarışma. kavgada bile çirkinleşmiyor. ama düzgün biri olduğu için adada fazla kalması zor. hele bu hafta ebru giderse iyice yalnız kalacak kızcağız.
Yayınladığı akşamlarda Reytinglerde hep iyi dereceler alan ve Acun Ilıcalı'nın sunduğu yarışma programı.
All Stars sezonunun ardından çok vasat olduğunu söylemek mümkün.
Şampiyonu da şimdiden belli gibi.
(bkz: Çağan atakan arslan)