başıma bir şey gelmeyecekse nihal'i tuttuğum yarışma.
Tiki miki ama kız sempatik, çocuksu, esprili. Televizyonu açınca nagihan'ın, semih'in, gizem kerimoğlu'nun asık suratını görmek yerine bu kızın şakalaşmalarını görmek daha güzel. Zaten bu sene oyun adına bakınca bir hasan bir hilmicem bir doğukan falan yok. O zaman nihal'i tutuyorum bari karakter olsun.