survivor 2016

entry888 galeri
    327.
  1. semih'i hiç sevmezdim eskiden ama , survivorda ama etrafındakiler o kadar gıcık ki, semih her laf soktuğunda helal olsun diyorum.

    ütopya'da böyle değildi.semih'in karşı grubundakiler, sempatik kişilerdi , semihe gıcık oluyordum.bu durum yavaş yavaş azalıyor bence.

    aslında semih'in davranışları,umursamaz tavrı , olmak istediğim kişi olduğum için sempatik geliyor olabilir.

    he bak, aynı ortamda olsak arkadaş olmazdım hayatta.
    3 ...