327.
-
semih'i hiç sevmezdim eskiden ama , survivorda ama etrafındakiler o kadar gıcık ki, semih her laf soktuğunda helal olsun diyorum.
ütopya'da böyle değildi.semih'in karşı grubundakiler, sempatik kişilerdi , semihe gıcık oluyordum.bu durum yavaş yavaş azalıyor bence.
aslında semih'in davranışları,umursamaz tavrı , olmak istediğim kişi olduğum için sempatik geliyor olabilir.
he bak, aynı ortamda olsak arkadaş olmazdım hayatta.