yeni hafta öncesi derin analiz yaparak bol spoiler vereceğim yarışma programı
--spoiler--
- Damlanın elenme sonrası verdiği röportaj sonrası söylenebielcek tek bir şey var iyiki elenmiş, survivor da zaten yapamayacağını alenen itiraf etmiş, çok acıktım artık dayanamıyordum yarışmaları kaybedecektim şeklinde açıklamalar ardından bol bo lsemih şöyle semih böyle açıklamaları ile o iyi duruşunu yerle bir etmiş bir röportaj ile.
Damlanın ise konsey sonrası hali bol oy isteme potansiyelli bol ağlamalı, rüyalarıma giriyor vb. açıklamaları ile dolu, bundan sonra sms de biraz işi zor, ama bilinmez bizim millet ağlayanı sever.
Semih ise elemeye hiç takılmamış, çokta con con demeye devam ediyor.
Ünlüler adası bu hafta fena Yılmaz morgülün yattaraya atar yapması, yattaranın artık sessiz kalmaması vs. güzel bir hafta izleriz.