O piti piti ile başlayan; Zafer'in kudurması ; serkay ın adaylığı ile biten yarışmayı trolleme olayı süperdi. Eminim acun da pişmandır Semih in orada olmasından ama Reyting kaygısı onu yarışmada öncelikle Semih ; ikincil olarak Morgül ve Nihal e bağlı kılıyor. Troll Semih i destekliyoruz hem de sonuna kadar. Hakettiği ütopya birinciliğini elinden alan acun a hayatının ayarını veriyor her seferinde. Resmen programı sabote ediyor.