sinek as

entry193 galeri43
    76.
  1. Öyle deme, herif benden yakışıklı olduğu için kazanmak benim için önemli. ihihi
    1 ...
  2. 77.
  3. E olum o zaman kazanamazsın ki sen yenilmişlik kabulü ile başlamışsın çelınca.
    1 ...
  4. 78.
  5. 79.
  6. aga beee, nick altı tam istediğim sayılara gelmişken çaylak olmam... allah'ın sevdiği kuluymuş resmen. ihihi...
    2 ...
  7. 80.
  8. Terazi ve ikizler birbirinin zıttı olan iki burç olduğundan(dengeli ve dengesiz) reelde nasıl bir karakterde olduğu merak ettirmiş olan yazardır.
    1 ...
  9. 81.
  10. Doğum haritasını atsın.
    Satürndü şirondu ters kareydi falan irdeleyelim.
    0 ...
  11. 82.
  12. @operadan kacan hayalet

    dm den bilgi verilmiştir.
    2 ...
  13. 83.
  14. Ya kıyamam dayanamamış gelmiş. Seni sevdiğim için şaka yapıyorum enayican.
    Açtığın yolda, gösterdiğin hedefe, durmadan yürü lütfen.
    3 ...
  15. 84.
  16. 85.
  17. 86.
  18. 87.
  19. ulan bir an kimse fark etmeyecek ve başlığım altlara doğru düşüp kaybolacak diye korktum amk.

    thanx guys
    2 ...
  20. 88.
  21. 89.
  22. Gariban sevindirmek sevaptır. Öyle yetiştik.
    2 ...
  23. 90.
  24. bugün açtığı film başlıklarının hepsi şukela. toplu halde beğendiğimi buradan belirteyim.
    1 ...
  25. 91.
  26. 92.
  27. listedeki tek erkek olarak tebrikler.
    0 ...
  28. 93.
  29. insansıyı linçlemek süper prim yapıyo ya hahahahah
    0 ...
  30. 94.
  31. frank seçen de ne bileyim. ucuzdan pikeman basar keserim yani.
    2 ...
  32. 95.
  33. küresel, irem, diamond ve çisil i kutlarım. https://galeri.uludagsozluk.com/r/2456201/+

    Not: olm bugün yaprak kıpırdamamış lan sözlükte.
    2 ...
  34. 96.
  35. Rica eder, başarılarınızın devamını dilerim.

    Evet
    1 ...
  36. 97.
  37. Sesi niye çıkmıyo sineğimin.
    1 ...
  38. 98.
  39. Sözlükte sabah shiftine yazmışlar beni. Bu saatte yazdığım zaman mesai vermek zorunda kalıyorlar işlerine gelmiyor.
    4 ...
  40. 99.
  41. Parası neyse veririz kanadına sağlık yaz sen.
    1 ...
  42. 100.
  43. olm git lan, benim nick altımda trollük yapma.
    dur ama, silersin diye önce yazdığını şuraya kopyalayım,

    --spoiler--
    Yeni Şafak okuduğunu memnuniyetle öğrendiğim iskambilcidir.
    Koştursun.
    Kih Kih Kih
    --spoiler--

    işte tam olarak, girdiğin bütün entry ve başlıklar da bu şekilde eksik ya da yalan amk.
    ne peki aslında benim yazdığım?
    (bkz: gazze de aç insanlara cips ve kola dayatılması/#47704204)

    --spoiler--
    bir yeni şafak haberi. hali ile yeni şafağı falan takip ettiğim yok, haber benim karşıma reddit te çıktı.
    --spoiler--

    gördüğün gibi haberi reddit ten okuduğumu belirtmişim.

    - end of being troll-
    2 ...
© 2026 uludağ sözlük