76.
-
Öyle deme, herif benden yakışıklı olduğu için kazanmak benim için önemli. ihihi
77.
-
E olum o zaman kazanamazsın ki sen yenilmişlik kabulü ile başlamışsın çelınca.
79.
-
aga beee, nick altı tam istediğim sayılara gelmişken çaylak olmam... allah'ın sevdiği kuluymuş resmen. ihihi...
80.
-
Terazi ve ikizler birbirinin zıttı olan iki burç olduğundan(dengeli ve dengesiz) reelde nasıl bir karakterde olduğu merak ettirmiş olan yazardır.
81.
-
Doğum haritasını atsın.
Satürndü şirondu ters kareydi falan irdeleyelim.
82.
-
@operadan kacan hayalet
dm den bilgi verilmiştir.
83.
-
Ya kıyamam dayanamamış gelmiş. Seni sevdiğim için şaka yapıyorum enayican.
Açtığın yolda, gösterdiğin hedefe, durmadan yürü lütfen.
87.
-
ulan bir an kimse fark etmeyecek ve başlığım altlara doğru düşüp kaybolacak diye korktum amk.
thanx guys
89.
-
Gariban sevindirmek sevaptır. Öyle yetiştik.
90.
-
bugün açtığı film başlıklarının hepsi şukela. toplu halde beğendiğimi buradan belirteyim.
92.
-
listedeki tek erkek olarak tebrikler.
93.
-
insansıyı linçlemek süper prim yapıyo ya hahahahah
94.
-
frank seçen de ne bileyim. ucuzdan pikeman basar keserim yani.
96.
-
Rica eder, başarılarınızın devamını dilerim.
Evet
97.
-
Sesi niye çıkmıyo sineğimin.
98.
-
Sözlükte sabah shiftine yazmışlar beni. Bu saatte yazdığım zaman mesai vermek zorunda kalıyorlar işlerine gelmiyor.
99.
-
Parası neyse veririz kanadına sağlık yaz sen.
100.
-
olm git lan, benim nick altımda trollük yapma.
dur ama, silersin diye önce yazdığını şuraya kopyalayım,
--spoiler--
Yeni Şafak okuduğunu memnuniyetle öğrendiğim iskambilcidir.
Koştursun.
Kih Kih Kih
--spoiler--
işte tam olarak, girdiğin bütün entry ve başlıklar da bu şekilde eksik ya da yalan amk.
ne peki aslında benim yazdığım?
(bkz: gazze de aç insanlara cips ve kola dayatılması/#47704204)
--spoiler--
bir yeni şafak haberi. hali ile yeni şafağı falan takip ettiğim yok, haber benim karşıma reddit te çıktı.
--spoiler--
gördüğün gibi haberi reddit ten okuduğumu belirtmişim.
- end of being troll-