ben aslında başlık altı 100'e yaklaşsın diye boş yapmak için yazdım. bu tam 95'teyken falan, başlık altı entry sayısı 100'den az olanların ipne olması diye başlık açıcam. ona hazırlık yapıyorum. :p
önce ben vurayım. biraz yorum gelsin sonra sen at. önce sen atarsan benimki arada kaynar. kimse sallamaz.
photoshopa başlıyorum ben. akşama bitmiş olur.
gocu vs sinek as başlığını açıyorum eğer uygunsan. ben vurucam görselleri. bak çoğul konuştum... neden gocu önce dersen de alfabetik olarak diye düşündüm.
ahahah,
kız hayvan gibi ayfon 17 ile fotoğraf çekip bir de üzerine filtre ayarı yapıyordu brader.
biz dümdüz filtresiz, merceği bile silmeden çektik fotoları. millet güzelliğe değil doğallığa ai puanı veriyor.