az once sondurdum keratayi.
icmeye baslayali tam 6 yil 10 ay oldu.
bu surec icerisinde araliksiz 75 gun uzak kalabildim. mamafih zamani geldi. gri paket marlboromun icinde kalan son dali da yakip daha da icmeyecegim diye yazmak komik gelse de icmeyecegim dedigim aslinda keyif de vermeyen zararli aliskanlik.
not: ilk basladigim gun 70 tane uzun parliament icmistim. birakirken 1 marlboroyla kapatiyorum. gelismeleri haftada bir yazacagim. *
Bir anda yuklenince dilinizi uyusturan madde. Hosgelmis yeniden. Sigarayi biraktim dememek lazimmis. Olmuyor arkadas yillar da gecse bi tane aldin mi paket bitmeden rahat edemiyor insan.
son zamanlarda fazlasıyla canımın çektiği, kendimde her an başlama potansiyeli gördüğüm zararlı, pis, kaka şey..
tam paket almaya yelteniyorum, kokusu düşünce aklıma cayıyorum. zaten kapalı yerlerde içilmiyor, kafede felan da kahveyle iyi gidiyor hınzır. ama işte bu havalarda omuzda pembe şalla tiki vaziyetlere felan giresim yok hiç. neyse, havalar az daha düzelsin de titreyerek tüttürmeyelim bahçelerde balkonlarda..
Aılemde ve cevremde cok sayıda ınsan ıcmesıne ragmen hıc ıcmedım. Istesem ıcebılırdım ama hıc oyle bır merakım ıstegım olmadı. Zararları da ve kokusu da bunları etkıleyen seyler. Insan ıcmek ıstemezse ıcmez yanı ınsanın kararında ıs.