sigara

entry3502 galeri267 ses1
    1750.
  1. gece 03.00'da ateşlenmeyi bekleyen bağımlılığım ve sözlük geleneğinin bir parçasıdır.
    1 ...
  2. 1751.
  3. Olsa da icsem dedigimdir. Eger yine baslarsam kendimi affetmiycem artik.
    Gozunuzu seveyim gece gece acmayin sigarali basliklar cani cekiyor insanin.
    0 ...
  4. 1752.
  5. az once sondurdum keratayi.
    icmeye baslayali tam 6 yil 10 ay oldu.
    bu surec icerisinde araliksiz 75 gun uzak kalabildim. mamafih zamani geldi. gri paket marlboromun icinde kalan son dali da yakip daha da icmeyecegim diye yazmak komik gelse de icmeyecegim dedigim aslinda keyif de vermeyen zararli aliskanlik.

    not: ilk basladigim gun 70 tane uzun parliament icmistim. birakirken 1 marlboroyla kapatiyorum. gelismeleri haftada bir yazacagim. *
    0 ...
  6. 1753.
  7. saatlerden bu saatse güzel bir şarkıda varsa ucunda köşende bir yerlerde onsuz yapılamayan.
    0 ...
  8. 1754.
  9. 1755.
  10. Ailenle aranda 15 bin km varsa ve onları bir daha 5 ay sonra göreceksen anlarsın nasıl bir dost olduğunu.
    1 ...
  11. 1756.
  12. bu saatlerde bir insanın belki de en yakın dostudur. en azından sigara içenler için.
    0 ...
  13. 1757.
  14. 1758.
  15. 1759.
  16. Bir anda yuklenince dilinizi uyusturan madde. Hosgelmis yeniden. Sigarayi biraktim dememek lazimmis. Olmuyor arkadas yillar da gecse bi tane aldin mi paket bitmeden rahat edemiyor insan.
    0 ...
  17. 1760.
  18. Askerde iyi giden meret,hele ki ortalığı bok götüren bir karakoldan sorumluysanız.
    0 ...
  19. 1761.
  20. en sevdigim zararli aliskanligim.
    0 ...
  21. 1762.
  22. 1763.
  23. 1764.
  24. vazgeçme ihtimalimin olmadığı nadir şeylerden biri.
    0 ...
  25. 1765.
  26. Sigaramın dumanına sarsam parçasını ve asu maralman ın "bağrı yanık dostlara" parçasını akıllara getiriyor sigara... Birde dertlere içersin sigarayı dumanına da düşler biriktirirsin...
    0 ...
  27. 1766.
  28. Sigara parliament'dir, camel'dır, bazen sabah sabah diline dolanan hafif melankolik bir türkü, bazen özdemir asaf'dır.

    Her sabah kahveyle birlikte dört tane içmeyi ayrıca alışkanlık haline getirdiğim merettir ayrıca. Dörde tamamlamazsam olmuyor.

    içmeyin tabi, zararlı falan, ama bazen de bir rakı kadar güzel.
    1 ...
  29. 1767.
  30. son zamanlarda fazlasıyla canımın çektiği, kendimde her an başlama potansiyeli gördüğüm zararlı, pis, kaka şey..

    tam paket almaya yelteniyorum, kokusu düşünce aklıma cayıyorum. zaten kapalı yerlerde içilmiyor, kafede felan da kahveyle iyi gidiyor hınzır. ama işte bu havalarda omuzda pembe şalla tiki vaziyetlere felan giresim yok hiç. neyse, havalar az daha düzelsin de titreyerek tüttürmeyelim bahçelerde balkonlarda..
    1 ...
  31. 1768.
  32. 1769.
  33. insanların zayıf ve bağımlılığa meyilli vücut ve psikolojilerini ortaya çıkarandır.

    Hayır meraktır, ben de içtim 1-2 defa. Ama zararı biliyorsun, içme yani, zorlama.

    Not: bırakın.
    2 ...
  34. 1770.
  35. Aılemde ve cevremde cok sayıda ınsan ıcmesıne ragmen hıc ıcmedım. Istesem ıcebılırdım ama hıc oyle bır merakım ıstegım olmadı. Zararları da ve kokusu da bunları etkıleyen seyler. Insan ıcmek ıstemezse ıcmez yanı ınsanın kararında ıs.
    2 ...
  36. 1771.
  37. 1772.
  38. 1773.
  39. kullanmak için sevmek gerekir, çünkü alkol kafası yoktur. alışkanlık haline gelir - bazıları buna bağımlılık diyor- , iyi bir arkadaşınız olur.

    (bkz: sigara sağlığa zararlıdır)
    (bkz: marlboro touch)
    0 ...
  40. 1774.
© 2026 uludağ sözlük