son zamanlarda fazlasıyla canımın çektiği, kendimde her an başlama potansiyeli gördüğüm zararlı, pis, kaka şey..
tam paket almaya yelteniyorum, kokusu düşünce aklıma cayıyorum. zaten kapalı yerlerde içilmiyor, kafede felan da kahveyle iyi gidiyor hınzır. ama işte bu havalarda omuzda pembe şalla tiki vaziyetlere felan giresim yok hiç. neyse, havalar az daha düzelsin de titreyerek tüttürmeyelim bahçelerde balkonlarda..