merakla başlanan ve sonrasında kimin neden içtiğini bilmediği bir bağımlılık yaratıcı ürün. Aslında bırakmak kolay ama daha sonra başlamamanın garantisi yok öyle bir şey işte...
Tadı nasıl hiç bilmiyorum kullanmıyorum ama kokusu hayliyle kötü. Lisede arkadaş ortamına uymayan tek erkeğim sanırım. Neden içiyorsun diye kime sorsam arkadaş ortamından diyorlar. Herşey kendinde bitiyor zararlarını bilirsen o arkadaşlara uymazsın.
Tutun mamulu zamazingo. Sevemedigim meret. En pahalisini da ictim, kacagini da ictim, aromalisini da ictim, mentollusunu de ictim, elden sarmasini da ictim, ama sevemedim bir turlu. Sarhos olmadiktan sonra, canimin isteyip de icecegim bir sey degil.
yazacaklarıma sigara içen arkadaşlar kesinlikle alınmasın kimseye bundan dolayı birşey deme hakkım yok. enteresan gelen mevzu yeni gelen neslin yada gençliğin sigara içmeyi çok şekil bi davranış olarak görmeleri. belkide sigara içmediğim için anlayamıyorum bunu kim bilir.
valla bunu bulanın da, bu salaklığa inanıp kullananın da demek istiyorum açık alanda bir yere gidiyorsunuz sağdan olmasa soldan illaki bir yerden bu rezil meretin kokusu ve dumanı geliyor, o anda arkadaşım bile olsa öldüresim geliyor resmen, onlar zaten içine çektiğinden dumanı kokusu etkilemiyor bile onları ama sevmeyenin de midesini bulandırıyor ayrıca daha ne diye bunu içtiğini açıklayabileni de bulamadım, içen içene alıştırmış başkasını da o bataklığa sürüklemiş.
her şey mantıklı sigara mı mantıksız? Son yıllarda türeyen yeşilaycılara sesleniyorum, sigara ve çay edebiyattır, etkilenilen yazıları hazmettiren bir tiryakiliktir, seveni olur, sevmeyip kullanmayanı olur ama sigara içmeme laf atma cüretini nereden alıyorsunuz ey (çok!) mantıklı insanlar?