dünyadaki en gereksiz ve amaçsız şey. kimse kusura bakmasın ben bile içecek kadar işsiz olmadım. bi insan neden buna ihtiyaç duysun? üstüne para versin? üstüne bok gibi koksun? hayır kafa da yapmıyor ki amk git içki iç bir sonucu olsun bari.
Itiraf ediyorum herkes bagimlisi oldugum ve birakamadigimi dusundugu için bagimli oldugum icin ictigimi zannediyor ama hayir.ben icmeyi seviyorum arkadas.her cigerime cektigimde mutluluk veriyor.yemekten sonra hele cektin mi oof oof.dert ortagim o benim kac gece bana eslik etti.sabah uyandım yaktim herkesten once Günaydın dedi bana.hayatimin bir parcasi oldu.evet kalbim aciyor artik zararlarini hissettim fark ettim ama ben onu sevdim boyle.ben birakmak istemiyorum ben seviyorum sigarayi.
Birde uyuz sevgililer aile uyeleri anlamiyor bu sevgiyi birak birak birakamiyorsun dimi diyorlar.inat ettim besinci gunum icmiyorum.ben istesem birakirim ama birakmak istemiyorum ki.aramizda duzenli bir iliski var.ben onu ictikce mutlu oluyorum o da bana olum veriyor yavas yavas.zaten illa olum var bari mutlu olelim.
not: ayrıca sigara deyince aklıma küçüklüğümüzde satılan sigara şeklindeki sakızlar geldi birden. ne alakaysa. şaka yapardık birbirimize. hatta annelerimiz elimizde görünce gerçek zannedip sinirlenir, bağırıp çağırırlardı.
son zamanlarda da ikide bir küçüklüğüm aklıma gelip duruyor zaten.
Günlerdir içemediğim, rüyalarıma giren hatta bende halüsinasyonlara ve hatta sanrılara sebep olan dünyanın en orgazmik şeylerinden biridir. Gün sayıyorum nikotinime kavuşmak için.
gün geçtikçe kendisinden duyulan rahatsızlığın arttığı meta. hiç içmemiş gibi tiksinir hale geldim. mekanların , içenler için ayırdığı yer daha da yalıtılmalı, daha da dışarı taşınmalı.
dört gündür içmediğim meret. canım çekiyor, canım çok çekiyor. bu aralar "bırakmasam da az mı içsem" diye düşünmüyor değilim.
daha uzun süre içmemişliğim var ama bugüne kadar bırakamadım. bu sefer bırakabileceğime dair inancım bugün oldukça azaldı.
neler olacağını bekleyip göreceğiz.
Nedir bu hala anlaşılamayan hede. Kimyasallı ot. Yaygınlaşması daha ortalama 100 yıl öncesine dayanan, ilk başta zararı olmadığı zannedildiği için devlet tarafından yasaklanılmamış, insana ne keyif veren ne huzur yapan, ciğerleri söndüren. iki içeninden birini öldüren, ayıplar ayıbıdır. Milyonlarca insan bırakmayla cebelleşiyor, ağlıyor, para kaybediyor bunu bıraktım fişe takılı yaşayan insanlar bir şehir eder bu sigara yüzünden.
Çözüm:
Çok basit, sigaralar raporla alınmaya başlanacak, sigara içen insanlar tc kimlik no vs. ile bilgisayara kaydı yapılıp devlete haber verilecek, nikotin ihtiyacını almak için sakız, bant ve elektronik sigaraya teşvik edilecek. 10 yıl sonra esas tütün içeren sigaralar tamamen kaldırılıcak ve diğer tüm uyuşturucular gibi illegal hale gelecek. Tedavi kapsamında olan hastalarda eğer hala bağımlılık tedavisi görmeye devam edecek.
Sigara içmek keyiftir, sohbette, yanlızlıkta, mutlulukta, kederde iyi gider ancak acı çeke çeke ölmek var