giriş
başlık/yazar ara
kayıt ol
giriş
istatistikler
galeri
anket
iletişim
hakkımızda
responsive site
android uygulaması
ios uygulaması
sigara
entryler
iyiler
trends
başlıkta ara
entry
3502
↓
galeri
ses
1
1734.
Tadı nasıl hiç bilmiyorum kullanmıyorum ama kokusu hayliyle kötü. Lisede arkadaş ortamına uymayan tek erkeğim sanırım. Neden içiyorsun diye kime sorsam arkadaş ortamından diyorlar. Herşey kendinde bitiyor zararlarını bilirsen o arkadaşlara uymazsın.
idamlikgenc
19.04.2014 20:57
0
...
şikayet et
#23547558
kaydet