aslında ben de isterim
emeklemeden koşmayı
güzel elbiselerle
makyaj yapıp dolaşmayı
aslında ben de isterim
düşünmeden konuşmayı
küçük bir oyun içinde
önemli kişi olmayı
aklımdan geçen sözler
kalbimden gelen sesler
hepsi bir orman oldu
bir kibritle yok oldu
ben sigara dumanının altında
yana yana en sonunda kül oldum
sen kibritin hiç yanmayan ucunda
birinin hayatından geçmiş oldun
aslında ben de isterim
emeklemeden koşmayı
güzel elbiselerle
makyaj yapıp dolaşmayı
aslında ben de isterim
düşünmeden konuşmayı
küçük bir oyun içinde
önemli kişi olmayı
iyi dostlar biriktirdim
hepsi ailem oldu
küçük bir aşk yetiştirdim
düzene yenik düştü
ben sigara dumanının altında
yana yana en sonunda kül oldum
sen kibritin hiç yanmayan ucunda
birinin hayatından geçmiş oldun..
Genelde arkadaş ortamından dolayı başlanılan şeydir. Nedense sinirler bozulunca, dertlenince daha çok içmek istenir. Gece içmek daha çok hoşuma gider. Tek başıma karanlıkta balkona çıkarım herkes uyurken sessizliğin içinde düşüncelere dalar Winston'ımı yakarım. (ahaha istemeden kafiye yaptım) Her türlü alkolün yanında çok güzel gider bu meret. Çayın, kahvenin yanında... Ciğerlerim kaşınıyo sözlük gidip kahvenin yanında yakcam bi tane.
Kimi insanda baş ağrısı, mide bulantısı yapar. iştahıda kapatabilir. Şahsen bünyemin alışık olmadığı sigaraları içince bendede baş ağrısı yapıyor. Ayrıca sigaraya başladığımdan beri daha az yemek yiyorum iştahımı kapattı. Sigarayı bıraktığım an hamile gibi yemeye başlıyorum. Böyle bi şeydir efenim işte. Bi gün bırakacağım ama daha değil.
geçen bir programda gördüydüm fiziksel bağımlılığı %5 psikolojik bağımlılığı %95 imiş. fiziksel bağımlılık 3 gün içmeyince sona eriyormuş. yani vücudun nikotin isteği çok uzun süre devam etmiyor. önemli olan psikolojik bağımlılık. ve ondan da kurtulmak ancak kurtulmayı istemekle olur. sigara içmeyi seven bir insan sigarayı bırakamaz kolay kolay. önce kafandan silip atacaksın bırakmak istiyorsan.
Dertleşmek istediğinizde her zaman yanınızda olan dosttur. Sizinle birlikte ağlar sizinle birlikte güler. Nitekim son yapılan zamlarla devlet onu elimizden almak istemekte.
Fazla yaşamayı planlamıyorsanız altıncı parmaığınız olması muhtemel yakıt.
ben kaz tüyü mont ya da havalı bot istemiyorum cancağızlarım, 60 yaşımı görmeden siktirip gitmek istiyorum.
Artık ciddi ciddi rahatsız etmeye başladı sözlük günde 1 paket parlak ahmetimle vedalaşma zamanım geldide çattı bile. Tamamen bırakamasamda sadece yemeklerden sonra keyif sigarası yapmayı planlıyorum becerebilirsem.