Genelde arkadaş ortamından dolayı başlanılan şeydir. Nedense sinirler bozulunca, dertlenince daha çok içmek istenir. Gece içmek daha çok hoşuma gider. Tek başıma karanlıkta balkona çıkarım herkes uyurken sessizliğin içinde düşüncelere dalar Winston'ımı yakarım. (ahaha istemeden kafiye yaptım) Her türlü alkolün yanında çok güzel gider bu meret. Çayın, kahvenin yanında... Ciğerlerim kaşınıyo sözlük gidip kahvenin yanında yakcam bi tane.