canın sıkkın olduğunda sıkkınlığını gideren sana arkadaş olan dertlerine derman olan can gibidir . ama bırakılması gerekmektedir . ne kadar zor olsa da .
6 senedir günde bir paket içtiğim fakat geçirdiğim amelyat sonrası bir haftadır içmediğim (ilgili amelyatın sigarayla hiçbir ilgisi yok istesem amelyat çıkışı paşalar gibi tüttürürdüm) ve bünyemin de hiç aramadığı vakit geçirteci,stres alıcısı.
30 saniye sonra bu giriden sonra, one more day eşliğinde, balkonda rüzgar yalarken uzun saçlarımı, tüttürülecek ve tam 3 dakika sonra bir ikincisi yakılacak madde.
Son günlerde günde iki pakete yakın içtiğim nesne. Olur mu lan içmeden. Gittikçe de artıyor. Yakında sigara soluyup hava içiyorum diyebilecek duruma geleceğim sanırım.
Bekleyiş'in, kaRanlık duvarlarını yıkan dosttur sigara... Fakat ortama, mekana ve zamana göre, Bazen neşElendirir. Bazen hüzünlendirir. Bazen de ürpertir. Evet ürpertir...
içindeki zehirler birçok hastalığa sebebiyet vermesine rağmen dünyada bir milyar insanın bagımlı oldugu bu illet yüzünden her yıl 4 milyon insan ölmektedir.