sigara içen insanlar aptal insanlardır. evet sigara içen biriyseniz aptalsınız. zeka geriliği ve aptallık tamamen farklı şeylerdir bana göre. en azından ben öyle tanımlıyorum. ben de sigara içerken aptal değil, ultra-aptal olduğumu şimdi anlıyorum. 8 gündür aptallıktan kurtuldum ve aptal değilim artık. varsın aptal olayım sorun değil diyenlere lafım yok devam etsinler. ben sigarayı sağlık ve maddiyat yüzünden bırakmadım ki, bırakanların iddia ediyorum %80'i sigarayı bu nedenden dolayı bırakır. benim bırakma nedenim, sigaranın vermiş olduğı psikolojik sorunlar ve kimyasal değişimler. kimyasal değişimler derken, beyinde yarattığı sorunlar. yoksa akciğer kanserinden korkum yok. sigara içmeden de kanser olma ihtimali çok olmasa da, oldukça fazla günümüzde.
bazı insanların canı o kadar tatlı ki, sigarayı çok öksürüyorum diye bırakıyorlar. tamam haklılar ama zaten sigara ve akciğer hasarı arasındaki ilişki %99 değil, %100 bilinen birşey artık son 20 yılda edilen bilgilere göre. sigarada hiçbir zarar yok dense şu anda başlama yüzdem %1 olur. o kadar da bilerek konuşuyorum başka bir şey de diyemiyorum.
ha bu arada içenlere de acıyorum. zamanında ben de yolda yürürken içerken, insanlar bana acımıştır. ne acı bir durum.
edit: eksileyen 3 tane ezik var. zannedersem son cümleye itinaden eksi çekmişler. yok eğer tüm yazdıklarım nedeniyle eksi çektilerse gidip intihar filan etsinler çünkü bu yazdıklarıma yanlış diyecek adam ya maldır ya da şuursuz.
eksilemeye devam edin tipsizler, sizin gibi eziklerden nasılsa çok var. aklı selim adam eksilemez bu dediklerimi çünkü.