dün gece verdiği son konserde hıçkırıklara boğularak müziğe veda etmiş, sanatta 40. yılını doldurmuş, türkiyenin sahip olduğu en değerli sanatçılardan biridir. konser biterken burnunu yüzünü silen koca koca adamlar gördüm. helal olsun kadın. sen çok yaşa, yaz, çiz, söyle.
son konserinde aglayan, aglatan yürekleri parcalayan bir yol arkadasi. Aci cook ama cok aci... Sözün vardi torunlarimiza da sarki söyleyecektin. Halbuki biz yillar gecsede sahnede sadece otursan bile o konser salonlarini tika basa doldurup, seni yine cilginca alkislayacaktik. Bizimkisi siradan bir yol arkadasligi degil Sezen, anlamadin mi: sen bizim her animiza eslik ettin, seninle asik olduk, seninle agladik, seninle munzurluk yapmayi ögrendik, yasaklarin delinmek icin oldugunu, yasamanin üc bes kisa andan ibaret oldugunu, eski sevgililerle bal gibi dost kalinabilecegini, özgürlüklerimizden vazgecmememiz gerektigini.....bizi cok mutlu ettin, allahimda seni mutlu etsin, yolumuz insallah en kisa sürede tekrar kesisir. Tanri kraliceyi korusun.
hayatinda bir bok yapamamis insanlar tarafindan orspu lafi ile ayni cumle icerisinde kullanilan, sahip oldugumuz en guzel sanatcilardan birisdir. iyi ki tanidik seni.
Sezen aksunun bile sesine müziğine laf eden yazarın müzik zevikini merak ettiğim başlık.
Tanım: Türk müziğinde önemli bir yer kaplayan, iyi ki bu topraklarda doğmuş insandır. iyi ki vardır. Allah uzun ömür versindir.
Yanlış hatırlamıyorsam Türkiye'deki bir konserinde canlı sanat hayatına yani konser vermeye, orda burda şarkı söylemeye son verdim, yoruldum artık, müziğe nokta koyuyorum gibi bir şeyler demişti. Çok da zaman geçmedi üstünden.
Geçen gün Belçika konserinde bu kararından vazgeçtiğini, müziğin can damarı olduğunu söyleyerek dönüverdi.
Bütün yaşı ilerlemiş ünlüler gibi popülerliğini yitirme bunalımına kaptırmış gibi kendisi. Ne oldu da iki arada bir derede değiştirdin fikrini? ilk beyanın sırf reklam amaçlı mıydı?
ister sevin ister sevmeyin çoğumuzun beğendiği şarkılarda mutlaka imzası olan sanatçıdır. ya bir müziğini ya bestesini ya düetini mutlaka içinden sezen aksu çıkar. duyarız yani. ya da bana öyle gelir. şahsi fikrim.
türkiye'deki vasat sesli bir kişiyi himayesine alıp twitter'da 400k takipçisi olabilecek kadar ünlü yapabilecek kadar gücü olduğunu düşündüğüm besteci.