Yanlış hatırlamıyorsam Türkiye'deki bir konserinde canlı sanat hayatına yani konser vermeye, orda burda şarkı söylemeye son verdim, yoruldum artık, müziğe nokta koyuyorum gibi bir şeyler demişti. Çok da zaman geçmedi üstünden.
Geçen gün Belçika konserinde bu kararından vazgeçtiğini, müziğin can damarı olduğunu söyleyerek dönüverdi.
Bütün yaşı ilerlemiş ünlüler gibi popülerliğini yitirme bunalımına kaptırmış gibi kendisi. Ne oldu da iki arada bir derede değiştirdin fikrini? ilk beyanın sırf reklam amaçlı mıydı?