Muazzam bir ses ve muazzam şarkı sözlerine sahip. En sevdiğim sanatçı olabilen kadın.. mutlaka şarkılarını onun sesinden onun sahnesinden dinlemeliyim. Türkiyedeki en iyi kadın ses sanatçısı.
Git git git - me dur ... derken boğazı düğümlenmeyen bizden değildir.
yahu bu kadının şarkıları güzel. ama bu kadından daha mükemmel söyleyen bir bayhan diye bir ses var. bu bayhan denen adam henüz sağken, böyle sesi bulmuşken bi tane albüm yapsaydın kendi şarkılarınla da tarihe miras kalsıydı ya. her şey para mı amk ya.
bazı şeyleri kendiniz düşünün amk. ille biz mi düşülerelim aklınıza.
kanımca en içten söylediği şarkı 'git'. yalnız tam bu entryi girecekken sayfada söyle sezen abla gitmesin duvar yazısını görünce şarkı bütün ciddiyetini kaybetti gözümde *
#tanrinin gözyaşları# o kadar güzel soylemiski hani o kadar önünde eğilesi, tapılası kadın...Her insan meyillidir ihanete, cinayete / Her insan merhametli ve zalimdir / Bir yandan gücün suç ortaklığında / Bir yandan sızlar vicdan, ilahi bir takiptir...
Çok tatlış, şeker bi orospudur. ama bu ona yakışıyor doğrusu. Aslında bu orospuluk ruhu her kadında vardır ama ondaki orospuluk muhteşem ve bizler onu bu haliyle seviyoruz..
artık ağzıyla kuş tutsa şu ülkenin aydınlık insanlarına yaranamayacak olan uyuşturucu bağımlısıdır. gerçekten takdir edilecek nitelikte olan sanatını kirletti, kendisini kirletti, sahiciliğini yok etti.
sırf polisler yakasından düşsün, başına bir iş gelmesin diye yaptıklarını asla unutmayacağız. hayır, yapılan onca zulme tavır almasını zaten beklemiyorduk ama hiç değilse sussaydı....
Küçükken odamda kara bir müzik seti vardı. Üstünde de birkaç kaset, çocukken kırmayıp sağlam bıraktıklarımdan. O kasetlerden birisi de gülümse idi. Uyumadan önce hep onu dinler, üstelik sesli olarak eşlik ederdim -annemlerin müzik sesinden duymayacağını düşünüyordum-. Karanlıkta sırt üstü uzanıp seni kimler aldı söylemek hoşuma giderdi. Dertsiz tasasız, sezen aksu ile uyuduğum o günleri çok özledim.