onsuz dünya eksik ve tatsız olacaktır. hem bir daha hangi insan evladı firuzeyi onun kadar güzel söylebilecektir ki?
sesinin görkemi kadar insanlığa da aşinadır. zalimin meclisinde oturan da zalimdir, sözünü hatırlatmıştır kendisi.
yani bu memlekette bi looser edebiyati var.. kadinlarin karsindakinin asla anlayamacagi buyuuuuk acilari, erkeklerin hic bi kadinda bulamadiklari sevgi ve sefkat ( :(((( ) eksiklikleri var.. hani sanirsin ki amina koyim ( bak ilk defa uzun yazdim ole gicigim ) aksam eve girerken camurlu ayakkabilariyla , yeni silinmis fayanslara basti diye anasindan azar giyen adamlar yok.. sanirsin ki, sacini hasbelkader kizila boyayan " anlasilmamis :( kesfedilmemis :( kadinlara anneleri, " aksam eve gelince annesi " kaldir poponu da sofraya 2 tabak koy bi ise yara" diye kizmiyolar..
sezen aksu, sen deger meger dinlemez unzileye kardelenlere karsilar yapip onlarin bestelerinden sozlerinden, ogluna hic de kardelene benzemeyen kari kizla gezme sansi verirken ; ustunden rant yaptigin kardelenler koyde 40 kisinin tecavuzune ugruyolar da magazin basininda senin oglun biricik dostlarin (!) kadar yer isgal edemiyolar..
o yuzden evet, bence de sana kaybolan yillarini geri verseler, hic bisi soylemeye hakkin olmaz..
bu kadar sevilmese ve abartilmasi bu kadina sinir olmucaktim aslinda ama kendisinden paso "aski bize ogreten hatun" imaji satiliyo.. eger asktan anladigimiz dengesizlik, aciya tapmaysa sorumlusu bu kadindir demek ki..
provokatif bir duruşu olan kadın. yeteneği var, yazdığı şarkılar derin ama siyasete bu kadar çok bulaşmış olması ya da onu siyasete bu kadar yakın gösteren bir davranıştan dolayı bundan kurtulamaması onun için büyük bir kayıp. kürt halkını bir siyasetçi çıkıp bir politika gereği türk halkıyla bir anda harmanlaştıramaz, bunu akp bile yapamaz. bu kendiliğinden olur, say kanunu misali. siyasilerin ele aldığı bir konuda muhakkak bir çıkar vardır. mesele akp olunca bu çıkar türkiye'nin lehine değil aleyhine olarak görünür. nitekim de öyledir. bop eş başkanı olan bir adam gelip türk-kürt kardeşliği der ve bu konuda yapmadığı bölücülük kalmazsa ve sen yılların sanatçısı olarak gidip buna destek verirsen nefret edilmeyi hakedersin.
tertemiz bir askla sevdigim, takdir ettigim, o cikarilinca zaten uretkenligi yerlerde surunen turk popunun sifirin altinda gezinecegi (bkz: calinti pop sarkilar) gun gibi acik olan kadin. iyi ki onu tanidim. demokratik acilimda ki destegiyle ruhca oldugu kadar dusunsel olarakta ne kadar ilerde oldugunu belli etmistir minik sercem.
aramızda ufak-tefek kırgınlıklar var serçe. ama sen daha açılışta ne kadar büyük bir ses olduğunu göstermiştin, onların hatırına, çocukluğumuzun hatırına...
tapılası kadın, şarkılarının artık eskisi kadar gönle hitap ettiğini söylemek zor olsa da minik serçe hala gönlümüzün kafesinin o güzel şakıyan muhabbet kuşudur her daim.