sezen aksu

entry1979 galeri
    1030.
  1. turk kizlarinin bu kadar dengesiz olmasinin yegane sebebi.. hepsi kendi iclerinde cok buyuk acilar yasiyolar ya amk !

    git git git :/ !!!!111 ( 10 dakka es )

    gitmeee dur nolursun gitme kal yalan soyledim :( dogru degil ayriliga daha hic hazir degilim :(

    o zaman neden git dedin in the first place ? he sevgili dengesiz maki..

    bi rock abla vardi bilen bilir.. aynen oyle bu kadin.. bunun sebnem ferah"i da iste sezenin biraz rak hali..

    kucukken giydigim kirmizi rugan ayakkabilar onlar da senin gibi canimi yakardilar :(

    madem yakiyolardi ayagina pamuk koysaydin hanimkizim..

    yani bu memlekette bi looser edebiyati var.. kadinlarin karsindakinin asla anlayamacagi buyuuuuk acilari, erkeklerin hic bi kadinda bulamadiklari sevgi ve sefkat ( :(((( ) eksiklikleri var.. hani sanirsin ki amina koyim ( bak ilk defa uzun yazdim ole gicigim ) aksam eve girerken camurlu ayakkabilariyla , yeni silinmis fayanslara basti diye anasindan azar giyen adamlar yok.. sanirsin ki, sacini hasbelkader kizila boyayan " anlasilmamis :( kesfedilmemis :( kadinlara anneleri, " aksam eve gelince annesi " kaldir poponu da sofraya 2 tabak koy bi ise yara" diye kizmiyolar..

    sezen aksu, sen deger meger dinlemez unzileye kardelenlere karsilar yapip onlarin bestelerinden sozlerinden, ogluna hic de kardelene benzemeyen kari kizla gezme sansi verirken ; ustunden rant yaptigin kardelenler koyde 40 kisinin tecavuzune ugruyolar da magazin basininda senin oglun biricik dostlarin (!) kadar yer isgal edemiyolar..

    o yuzden evet, bence de sana kaybolan yillarini geri verseler, hic bisi soylemeye hakkin olmaz..

    bu kadar sevilmese ve abartilmasi bu kadina sinir olmucaktim aslinda ama kendisinden paso "aski bize ogreten hatun" imaji satiliyo.. eger asktan anladigimiz dengesizlik, aciya tapmaysa sorumlusu bu kadindir demek ki..

    ohys bosaldim..
    0 ...