unuttun mu beni isimli şarkısı çok güzeldir. kıçı kırık tuttu fırlattı kalbimi laylaylalyyylay türü boktan şarkılara benzemez. sezen aksu sen sürekli böyle güzel şarkılar söyle biz de dertlenelim!
Evinde 'beslediği' arkadaşı, eski sevgilisiyle yatan ve bu durum da itiraf edilen müzik kişisi. Olay şöyle: yıldız tilbe bir zamanlar sezen aksu'nun evinde kalırmış ve o (o zaman) bacak kadar çocuk sezen'in sevgilisiymiş. sonra ayrılmışlar ama uzay sezen'in yakasından düşememiş. bir gece sarhoş gelmişler eve, yıldız ile uzay o gece... ertesi sabah yıldız pişman olup durumu sezen'e anlatmış. sonra: http://www.nethaber.com/v...-sevgilisiyle-yattim.html
şarkılarını yazmakta zorlandıgım sanatçıdır hepsi o'kadar güzelki hangisini yazacagımı şaşırıyorum. sesi desen oda başka bir ahenk muhteşem bir sanatçı.
bu yaz iki yil aradan sonra harbiye de tekrar izleme ve dinleme serefine nail oldugum kisi. neler söylendi neler o söylenenlere en güzel cevabi acikhavayi merdivenleride dahil olmak üzere dolduran binlerce kisiyle verdi minik dev kadin. ya ne denir ki klasik olcak ama iyi ki varsin be sezen. seni sezmeye devam edecegim.
Ege Üniversitesi Ziraat Fakültesinde mezunudur ama türkiyedeki çoğu ziraatçi gibi kendi okuduğu bölümle bir iş yapamamakatadır. tarım ülkesi denilen yurdumuzda ziraat mühendislerinin işsiz kalması çok ironik.
güzel besteleri de var ama bazen o kadar saçma sapan besteler yapıyorki "ohannes" dyorum.
hatta şarkıcı çakmalarından duyduğum şarkılara "bu besteyi nasıl okuyablirler rezalet. türk popu ölmüş bitmiş abi." dediğim zamanlarda besteler kendisine ait çıkıyor.
bence eski kalitesi yok...
yekta kopan la yaptığı bir röportaj da güzel bir konuya değinmiştir. arkadaşlarına yük olmamak gibi durumdan bahsediyordu. güzelde bir bakış açısı vardı.
samimi olduğunuz insanlarla bazen aranıza mesafe girer, zamanla çeşitli bahaneler olur görüşmeniz sekteye uğrar ya, sizin eliniz olmaz, süre aşımından sonrada yüzünüz tutmaz, bu nedenle de bi çekimserlik bi gerginlik oluşur hani, bu duruma değiniyordu.
insanların alınıp çeşitli triplere girmeden, yani ilişkilerinde birbirine yük olmadan sürdürmeleri gerektiğini savunuyordu.
gerçektende çok doğru ve asil bir hareket, herkesin kendince bir mazereti olabilir önemli olan içerdeki o sıcaklığı samimiyet muhafaza edebilmek. kırılmadan darılmadan bağrına basabilmek. kısaca yüce gönüllülük.
telefonu elime alıp uzun süre görüşemediğim bir arkadaşımı aradıgın anda kaldığın yerden devam edebiliyorsam ne mutlu bana ne mutlu size.
bu kadında bir şeyler var. ne yapsa dinliyor insan, yıllar önceki şarkılar hala kulaklarda.
sözler o kadar derin, o kadar içten ve o kadar yakıcıki. söze takılı kalmaktan şarkının nasıl bittiğini anlamıyorsunuz.
yeni bir örneği için
(bkz: vay)
bu kadar asker şehit olurken londralarda süper keyifli konser vermiş şarkıcı. rakkas şarkısı ile konserini bitirmiş. zahmet edip birde barış mesajı vermiş. vah vah.
kötü sesine rağmen oldukça popüler olmuş basit şarkıcı. başkalarının yazdığı ve bestelediği şarkılarla ünlü olmuş bu ve benzeri kişilerden zerre haz etmem.