güzel besteleri de var ama bazen o kadar saçma sapan besteler yapıyorki "ohannes" dyorum.
hatta şarkıcı çakmalarından duyduğum şarkılara "bu besteyi nasıl okuyablirler rezalet. türk popu ölmüş bitmiş abi." dediğim zamanlarda besteler kendisine ait çıkıyor.
bence eski kalitesi yok...