yekta kopan la yaptığı bir röportaj da güzel bir konuya değinmiştir. arkadaşlarına yük olmamak gibi durumdan bahsediyordu. güzelde bir bakış açısı vardı.
samimi olduğunuz insanlarla bazen aranıza mesafe girer, zamanla çeşitli bahaneler olur görüşmeniz sekteye uğrar ya, sizin eliniz olmaz, süre aşımından sonrada yüzünüz tutmaz, bu nedenle de bi çekimserlik bi gerginlik oluşur hani, bu duruma değiniyordu.
insanların alınıp çeşitli triplere girmeden, yani ilişkilerinde birbirine yük olmadan sürdürmeleri gerektiğini savunuyordu.
gerçektende çok doğru ve asil bir hareket, herkesin kendince bir mazereti olabilir önemli olan içerdeki o sıcaklığı samimiyet muhafaza edebilmek. kırılmadan darılmadan bağrına basabilmek. kısaca yüce gönüllülük.
telefonu elime alıp uzun süre görüşemediğim bir arkadaşımı aradıgın anda kaldığın yerden devam edebiliyorsam ne mutlu bana ne mutlu size.