sesi bitmis,sarkılarında da bos kafiye kullanan ve duygu yogunluu olmayan sarkıcıdır.ictigi her ne ise sesini berbat etmis.referandumda evet diyerek teröre ne kadar destek oldugunu anlamayacak kadar da popülisttir.
pankreasında kist olan cemaat sanatçısı. gidip tayyip amcasının elini öper, üstüne ayaklarını da yalarsa dünyanın en iyi doktorlarını getirir ona. bir de kemal unakıtan'ın eşi ahsen hanıma açsın durumunu, o da allah'la iletişim kurup hangi hastaneye gitmesi gerektiğini söyler kendisine. (bkz: rabbim bana cleveland dedi)
fransızların bir boktan anlamadıklarının kanıtı şarkıcı. senin bir edith piaf ın olsun ve o'nu ses tellerine kargalar konmuş sezen aksu ile aynı kefeye koy.oha lan. yuh diyorum başka da bir şey demiyorum.
evet ülkemizin önde gelen şarkıcılırından biri dir. iyi söz yazar beste yapar falan ama yorumculuk bambaşka bir şeydir. kadın* mezarında ters dönmüştür yeminle.
Ben bu şarkıcıyı hiç sevmezdim zaten, bu son olanlar yüzünden daha da bir sevmedim, ve daha önce sevmediğim için ne kadar haklı olduğumu gördüm.
Kendilerine kısaca "yandaş şarkıcı" diyebilirsiniz.
80 darbesinde Kenan Evrenin yanında olan bu şarkıcı şimdi o askeri darbeyi en ağır eleştiren ve Kenan evren ve tayfasının yargılanmasını isteyen Başbakan Tayyibin yanında. Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu.
Bu tür insanlar daima gücün yanında olur, cesaretli olamazlar.
daha demokratik bir ülke için evet diyen, ama bu geceki hanefi avcı olayından sonra ne düşündüğünü merak ettiğim sanatçı.
suç bende, neden merak ediyorum ki; zira kendisi, basına yansıdığı üzere, kenan evren'e de zamanında methiyeler düzmüş.
bir arkadaşımın sabah gazete okurken fotoğrafına bakarak hakkında;
" ya yeter ya, bi ..ktir git artık ya. bırak da başkaları şarkı söylesin. ne için hala parmağını her deliğe sokup sokup duruyosun. yetmedi mi bukadar tezahürat, bukadar tantana. seni de şarkılarını da sevdik, türkiye'ye kazandırdığın şarkıcıları da sevdik, ama artık yeter ya. iyileş allah'ın izniyle, sonra git gez, dolaş, çay demle, otur iç, ama sus. zaten artık şarkı yapamıyorsun. kabul et, sus ve git. bıktık artık anlıyor musun? "
türkiyedeki ideolojik baskılardan sonuna kadar etkilenen kişi. sanatçı dediğin, gücün yanında değil, güçsüzün yanında yer alır. biraz cesaret eder. 12 eylül 1980 de darbecileri övüp, referandumda yetmez ama evetçi olmaz. ayrıca bu kadar düşüncelerine ve kendine güveniyorsa, müzik çalışmalarına, konserlere ara vericem açıklaması yapmaz. yuhalanmaktan korkmaz. kendi bildiği yolda ilerler. ama nerdeeeeee.
daha fazla özgürlük namına 12 eylül referandumunda "evet" diyen, özgürlük getirmek yerine hükümetin polise öğrencilere dayak attırıp, orantısız güç kullanıldığını gördüğünde neler hissettiğini merak ettiğim san'atçı(!)...