sezen aksu

entry1979 galeri84
    898.
  1. "müzik yapmayı bırakıp bodrum'a falan yerleşmeli artık" dediğim bayan vokaldir.
    3 ...
  2. 899.
  3. bu gece televizyonda millet şarkı söylerken şunu farkettim.

    ulan bu kadın ve şarkıları olmasaydı, bunlar ne söyleyecekti acaba.

    müzik sektörünü hayatta tutan yegane hatun valla..
    5 ...
  4. 900.
  5. genç iken afet-i devran diyebileceğimiz kadar güzel bir kadındı ayrıca.

    kaç yıl geçti aradan yar ayrı ayrı
    bitsin artık bu hasret buluşalım gayrııııı!

    (bkz: kaç yıl geçti aradan)

    https://galeri.uludagsozluk.com/r/101306/+
    2 ...
  6. 901.
  7. ''arabesk dinliyorum'' diyemeyenlerin duygu sömürüsü ihtiyaçlarını gidermek için müzik üreten şarkıcı.
    4 ...
  8. 902.
  9. evveli vaktinde severdim ama yaptigi hükümet yalakaligi bir anda taban yapti ve kaldi orada.
    5 ...
  10. 903.
  11. bazen sulukule de roman vatandaslarin yaninda, bazen dogu anadolu nun ücra köselerinde kücük kiz cocuklariyla, bazen de bebek te arkadaslariyla gördügümüz halkin icinden halktan biri.
    3 ...
  12. 904.
  13. türkiye de müziğin belli bir yere gelmesini sağlayan kişiliktir. gerek besteleri gerek sesi birçok sanatçıya ilham kaynağı olmuştur.
    3 ...
  14. 905.
  15. sevemedim karagözlüm parçasını mükemmel okuyup, bu kadın ne söylese sevdirir cümlesini bir kez daha kullandırtmış olan mükemmel ses, mükemmel yorum. çok yaşasın.

    http://www.youtube.com/watch?v=w4aQtq0DuWI
    3 ...
  16. 906.
  17. sesi bitmiştir artık. özellikle son 2 senedir.
    3 ...
  18. 907.
  19. despotların bütün karalamalarına karşın halen türkiyenin bir tanesi olan sanatçı.
    3 ...
  20. 908.
  21. 909.
  22. 910.
  23. candır can.. hele bir 'hoş geldin' şarkısı vardır ki insanı kendinden alır, sabaha kadar tekrar tekrar dinlettirir.
    3 ...
  24. 911.
  25. öyle çok şarkı söylemiş ki,halen ilk defa dinlediğim şarkıları olan minik serçe.
    (bkz: Aşkları da Vururlar)

    http://www.youtube.com/watch?v=s1wIN7ZFgOg
    4 ...
  26. 912.
  27. 913.
  28. Sezen ak'su'nun, kürt açılımına karşı çıkanları iki cihanda lekeli ilan etmesinden sonra Ahmet şafak, sezen aksu'ya ithafen yazdığı haram gülü isimli eserle haddini bildirmiştir.

    [null (vid:#11599)
    2 ...
  29. 914.
  30. türkiye'nin en büyük sanatçılarından biridir. bu kadar net.
    4 ...
  31. 915.
  32. gülümse parçasındaki "tut ki" sözündeki ses tonunu samimi bulduğum kadar hiç bir sözü, hiç bir tonu samimi bulmuyorum.
    fizy'de yine sezen çalıyor arkadaş.
    3 ...
  33. 916.
  34. 917.
  35. http://www.youtube.com/watch?v=0-yAMDZSAf4&NR=1
    eskilerden, en güzellerinden biri.
    yakınlarda, bu sene bitmeden en azından gidecekmiş gibi geliyor bu şirin, kocaman,
    3 ...
  36. 918.
  37. eski zamanların minik serçesi, yeni zamanların "iki cihanda da lekesiz(!)" sanatçısı.
    3 ...
  38. 919.
  39. bestelerine ve güftelerine hayran bırakan, bir duyguyu insana şarkı söylerek bile yaşatabilen gerçek bir "sanatçı".
    ( not: fakat sanatçının söylediği şarkılardan bir listening sınavı yapıldığı takdirde o dersten kalma ihtimalim çok yüksektir, zira kelimeleri anlaşılır söyleme konusunda ciddi bir sıkıntı söz konusudur.) *
    4 ...
  40. 920.
  41. az önce tv de kendisini eski vokalleri sertab erener, levent yüksel ve askin nur yengi ile ayni sahnede izledigim yüce insan, dev kadin, duygu insani.
    6 ...
  42. 921.
  43. "uzak diyarlarda evli barkli,mutluluk en cok onun hakki..." demis sezen bi parcasinda,sonrasina " adi bende sakli diye eklemis"..bicok insan bu parcayla cok eskileri hatirlamistir eminim.veya bir baska parcasinda,"gece cok gec,arzular selale..haber etsek o yare,gelse bomontiden,sereflendirse bizi olsak teyyare ... yinemi güzeliz,yinemi cicek,hamd olsun,..."diye serzenislerde bulunup sevdiginin bomontiden gelmesini beklemistir bir sedir üstünde,muhtemelen bir asmanin altinda,ee yanindada her halükarda müzeyyen abla. "beni yak kendini yak,herseyi yak bir kivilcim yeter ben hazirim bak!"diyerek göz kirpar sezen aska ;) ,asik olasi gelir,aska asik olasi gelir insanin.. baskalasasi,asklasasi gelir ...ateslere yürütür,ask ile büyütür..ve sonra devam eder " Beni yor hasretinle,sevginle yor!,sevgisizlik ayriliktan daha zor..diledigin kadar acit canimi.."ask sarhosu eder,sezen kimini sadist kimini mazosist eder.Sezenin ortasi yok,Hep en yüksek hedefi iskalar."seni kimler aldi,kimler öpüyor seni"diye aglatir giden bi askin ardindan,yada "banane,banane banane beni al beni al onu alma"diyerekten naz yapar,cilve yapar."seni yerler yerler seni hammmm yapar bu zilliler"diyerek cepecevre kusatir begendigi gencin etrafini.bazen "uzanip tutuver elimi birgün,utanir diyemem ne olur geri dön"diye yalvarir adeta.bazense sevdiginin gözyaslarina kiyamaz" sen aglama dayanamam"diye yer bitirir kendini.cogu zaman birinde tutuklu kalir.. kendi hayatindan calir,yedi cihan dolanirda kimse banamisin demez..ask yorar sezeni,yaslandirir...aynaya bakamaz olur sarkilar "...agla agla firuze agla,anlat bir zaman ne dayanilmaz güzellikte oldugunu"der ve teselli eder kendini.bazen bilincinde olur imkansiz sevgisinin cesurca haykirir yüzüne" sende benim kadar gercekleri görüyorsun,beraber olamayiz benim gibi biliyorsun...",kimizaman kendiyle yüzlesir ve aklindan gecirir;"etrafimizi sariverecek,bir boslukki asla,bitmeyecek,hersey biranda anlamsiz gelecek,iste biz o gün,tükenecegiz.."bazen sokaklarda dolasmaya korkar sezen parcalari "lütfen görmeyeyim seni biyerlerde karsima cikma,konusmayalim bakismayalim ne olursun"diye gecirir icinden.Kimizamansa hayatindaki kolay olmayacak düsüncelere dalar"seni sevdigimi unut,sevismelerimiz yalan,unut benide her yalan gibi unut"diye söylenir,oysa kendide unutmamistir. bazen kalbini egede birakir,hayatinda seyirlik degil ömürlük sevgiler ister,sonra gemilerini yakar ve haykirir " ne gemiler yaktim,ne gemiler yaktim,okadar yandiki canim sonunda karsidan baktim,ne göreyim kendime yildizlardan daha uzaktim....."ask göreceli kavramdir,ama belkide askin herhalini yasamis,herhalini kelimelere,melodilere dökmüs sarkilarla anlatmis tek sanatcidir sezen aksu.baskadir.baska olan bircok sanatci vardir elbet ama o bi baskadir...Askin her haline deginebilen,ve süphesiz her insanin mutlak bir yarasi vardir sezenden.kimisi cok sever sezeni,kimisi hic sevmez.kimisi sezenden baska bisiy dinleyemez,kimisi sezen dinleyemez..sezen parcalarinin can yakacagini sezenler,radyoyu veya televizyonu kapatir aniden,firsat vermezler yüreklerine dinlemeyi..damga damga gögüslerine vururlar.yanarlar..en acisida zaten budur..sezen parcalari anilari bir sir gibi saklar.belkide bu yüzden sezen hassas bi konudur.kimi sirri saklayan sarki Ünziledir,kimisinin sirrini kaybolan yillar saklar..en derin izler birakan,ve yakan süphesiz bi cok insan icin belalimdir.en güvenilir parca belkide belalimdir,cünkü iki kisinin sirrini bilmesine ragmen,kimseyle paylasmaz,yanar,tutusur,savurur atesi,onlarida kendinide...
    "..el degmemis ormanlarda yittigim sensin,
    ömrüme ömür diye,kattigim sensin...
    deli deli boranlarda,ac denizlerde..
    teninin tuzunu canim,tattigim sensin..
    ..öfke dolu sehirlerde,buldugum sensin..
    yer nerede gök nerede,ben neredeyim,diye diye sinirlara geldigim sensin" demis...
    ve yanmis....tutusmus,kavurmus atesi,
    onlarida..
    sarkiyida..
    sirrin kendisinide,..
    Aski'da..

    10 Mart 2011 Perşembe
    Sezen'ce...
    bi süre önce yasemin pulat sayesinde bu yazim gazetesiz.com'da paylasilmisti.
    http://www.gazetesiz.com....yazar/sezence-120085.html
    4 ...
  44. 922.
  45. minik serçe lakaplı ve türkiyenin gelmiş geçmiş en iyi kadın vokallerinden bir tanesi.
    4 ...
© 2026 uludağ sözlük