bir arkadaşımın sabah gazete okurken fotoğrafına bakarak hakkında;
" ya yeter ya, bi ..ktir git artık ya. bırak da başkaları şarkı söylesin. ne için hala parmağını her deliğe sokup sokup duruyosun. yetmedi mi bukadar tezahürat, bukadar tantana. seni de şarkılarını da sevdik, türkiye'ye kazandırdığın şarkıcıları da sevdik, ama artık yeter ya. iyileş allah'ın izniyle, sonra git gez, dolaş, çay demle, otur iç, ama sus. zaten artık şarkı yapamıyorsun. kabul et, sus ve git. bıktık artık anlıyor musun? "