bazen yersiz şekilde insanın üzerine gelen ve bunu kendine hak gören şahsiyet..
tamam seviyoruz, ediyoruz.. başımızın tacısın ama insanız bizde.. malesef sinirlenip bir anda aşırı tepki verebiliyoruz ve bunlar çok ciddi sonuçlara neden olabiliyor.. saçma salak sebeplerden ayrılık da genelde bunlardan ötürü oluyor.. etme sabrım kalmadı, etme..
otobüse bindiğin an içine bir şey oturur günlerdir geçmez .aslında 3 gün olmuştur aylar geçmiş gibi gelir.her geçen saat her geçen gün daha çok özlenendir.
kızmayı beceremediginiz bazen sadece akil verebildiginiz en fazla gonul kirgini olabilecegibiz ama sonunda kendinizden fazla onun uzulmemesi icin kizmadiginiz hep aklinizda olandir.
aşırı sevgiden öldürülebilir kimse. eğer zamanelikten değil de gerçekten sevilen kişiyse; üzerine en çok titrenen, kıskanılan, sevmeye doyulmayan kişi. eğer zamane çağa uyum ise zaman geçirilebilir insan.
gözlerinde belli belirsiz çakan kıskançlık duygusunu ilk kez gördüğünde içini tuhaf hoş bir duygunun kapladığı kişi.
aynı duruma sen düştüğündeyse hiç de hoş olmadığı anlaşılır...sanırım kıskanma duygusunu illa ki barındıran sıfat.
Sevgilim öyle hemen olmuyor,
Sen şimdi bir tohumda seyret kendini
Bakarsın on yıl sonra bir ağaç olursun
Taşlamaya başlar çocuklar seni
Bir meyve uğruna yorma beni
Sevgilim ben Adem değilim.
olunmak için bir iki laf 2 üç eyleme bakan durumun sonucudur. ama özünde derininde sevgi vardır aşk vardır, esas olan da budur, olay budur, gerisi faso fisodur.