1130.
-
gerçektende uyuşuk, mayışık, tembel, bezgin insanlara göre değildir.
-aşkım hadi sahile gidip gezelim.
-aşkım hadi sinemaya gidelim.
-aşkım hadi çay bahçesine gidelim.
-aşkım hadi .... gidelim.
sosyal fobili biri değilim, lâkin asosyal biriyim. ikisi çoğunlukla karıştırılan şeylerdir. ve çok farklı kavramlardır.
normal insanların bile yapmaya çekineceği şeyleri rahatlıkla yaparım, herkesle muhabbet kurarım ve kuruyorumda.
fakat gerçekten isteğin dışında seni sokağa çıkarmaya çalışan biri sevdiğin kız bile olsa çekilmez.
hele gelmiycem, gitmiycem dediğinde çektiğin kapris abooovvvv yok ben almayayım.
çoğu zaman bu tembelliğimden nefret ediyorum.
ama gör götümü yolları fıldır fıldır amaçsız gezmek kadarda kötü birşey yok.