bazen yersiz şekilde insanın üzerine gelen ve bunu kendine hak gören şahsiyet..
tamam seviyoruz, ediyoruz.. başımızın tacısın ama insanız bizde.. malesef sinirlenip bir anda aşırı tepki verebiliyoruz ve bunlar çok ciddi sonuçlara neden olabiliyor.. saçma salak sebeplerden ayrılık da genelde bunlardan ötürü oluyor.. etme sabrım kalmadı, etme..