#türkler istiklal harbinde yedi düvele meydan okumamıştır.
sadece 3 orduya karşı savaştılar. fransizlarla muharebe bile yapmadılar. diğer ikiside (ermenistan ve yunanistan) dünyanin seçkin ve güçlü orduları içinde sayılamayacak ufak tefek eski osmanlı vilayetleridir.#
He gardaşım, he. Şimdi hele get bi' bah bahalım; ben o 3 ordunun neferinin içinde miyim, değil miyim? Orada bulamazsan telefon aç, başka yer tarif ederim.
Türkler istiklal harbinde yedi düvele meydan okumamıştır.
Sadece 3 orduya karşı savaştılar. fransizlarla muharebe bile yapmadılar. Diğer ikiside (ermenistan ve yunanistan) dünyanin seçkin ve güçlü orduları içinde sayılamayacak ufak tefek eski osmanlı vilayetleridir. (Sevan nişanyan)
Edit: aşagidaki cedicader fransizmi ermenimi yoksa yunanmı?
Kendisiyle 180 derece zıt görüşlere sahip olduğum halde dinlemekten keyif aldığım insan. Çünkü ağzından çıkan her cümle benim haklılığımı teyit ediyor, onunla zıt düşündüğümü gördükçe doğru yolda olduğumdan daha çok emin oluyorum.
Eğer kendisiyle bir konuda aynı düşünürsem işte o zaman kendimden şüphelenmeye başlarım.
Çoğunlukla dini insanların yaşadığı bir yer olan elazığ için iyi olmuş tarzı bir mesaj paylaşan bu adam kemalist falan değil, aksine koyu bir atatürk düşmanı yalnız.
çok kıymetli bir dilbilimcidir. türkiye'nin en ücra köylerine kadar her birinin adını nereden aldığına kadar araştırmıştır. diğer konulardaki marjinal fikirleri bundan ayrı bir meseledir.
özel hayatında yaşadığı bir takım sansasyonel olaylar yüzünden sıkça ad hominem yaklaşımlara maruz kalıyor ama esasında sıkı bir düşünce adamı, iyi hatip ve cümleleri kuvvetli bir yazardır. sırf şirince'de yaptığı işlerle bu topraklara en büyük milliyetçiden bile daha fazla hizmette bulunmuştur. dinler hakkındaki fikir, tutum, tavır ve düşünceleri de oldukça sağlam ve herkesin anlayabileceği kadar doğal temeldedir. eserleri arasında yanlış cumhuriyet kıymetli bir manifestodur, halim ile selim benim için en iyi kitabıdır, din savaşları adı altında kitaplaştırdığı toplu makale ve yazılarıysa muhakkak tüketilmeli, zihin açar. sözlükçülüğüne değinmiyorum bile, emeğini teslim etmek lazım gelir. dolu dolu ve verimli bir ömür yaşamış, kıymetli bir adamdır sevan.
Her hafta kendi gününde, kendi saatinde YouTube kanalını izlediğim şahsiyet. bugünkü pazar sohbeti yayınında(24 nisan Pazar) öyle bir "canlı" tanımı yapmıştır ki uzayda yaşam konusu hakkında ufukları 50 katına çıkarmıştır.
dinlemeye doyulmuyor gerçekten. son günlerde akşamdan sabaha, bıkmadan usanmadan açıp izlerim kendisini.
liboşların ve cihangir solcularının çok sevdiği ermeni milliyetçisi bir yazardır. hakkında nasıl biri olduğuyla ilgili pek çok entry yazılmış zaten boşuna uzun uzadıya yazmaya gerek yok. ayrıca atatürk ve türk düşmanı olduğu da bilinen bir gerçek büyük ihtimal hayatında ki en büyük hayal anadolu da türklerin tamamen yok edilmesi ve ermenilerin, yunanların ve kürtlerin anadoluyu kendi aralarında paylaşmasıdır.
Eğlenceli ve nitelikli bir entelektüeldir. Youtube'da verimli videoları vardır. Tüm fikirlerine katılmasam da ki zaten kim kimin tüm fikirlerine katılmış, bilgi birikimine saygı duyduğum bir sürgün kişidir.
Sevan Nişanyan, Türk-Ermeni yazar ve dilcidir. Agos ve Taraf'ta köşe yazarlığı yaptı. Seyahat kitapları yazdı. 2004'te Ayşenur Zarakolu Özgür Düşünce Ödülü'nü aldı. Sevan Nişanyan hapisten firar etmesinden bu yana Yunanistan'ın Sisam adasında yaşamaktadır.