Karısının üstüne bok döken türk ve atatürk düşmanı bir ermenidir.
Bunun yayınladığı bir sözlük vardır. Türkçedeki hiçbir sözcüğün türkçe kökenli olmadığını iddia eder. O sözlüğü pek ciddiye almayınız.. Bir türkoloji öğrencisi bile yazdığı sözlüğe götüyle güler..
Asala'nın eylemlerini ve doğuda ermenilerin yaptığı türk katliamını meşru gören bir ermeni kansızıdır.. Ağır pkk sempatizanlığı ile bilinen taraf gazetesinde bize etmediği hakaret kalmamıştır..
Çakma kemalistler ve solcular kendisini pek sevmektedir. Gereksiz bir şahıstır..
Konu dinler tarihi, filoloji olunca dinlemelere doyamadığım siyaset olunca da ağzına sıçmak istediğim kişi. içinde atatürk’e ve cumhuriyete o kadar nefret biriktirmişki konu bunlar olunca mantıklı konuşamıyor.
türkçeye ve türkiyeye katkısı pek çok türk aydınından çok daha fazla olan hezarfen kişilik. yaşının da kemale ermesinden dolayı daha çok saçmalamaya başladı şu sıralar. ıra adında samoslu bir rum ablamızla evli. her pazar uzo içerek gerçekleştirdiği canlı yayınları izlemekteyiz.
gereksizin teki, umarım ceza alır. yanlış hatırlamıyorsam eski eşi müjde tönbekici'nin üzerine bir kavanoz dışkı fırlatmıştı veya dökmüştü diye hatırlıyorum ama yanlışta olabilir.
bok...
tescilli hemde, nişanyan'ın bok olayını bilmeyen yoktur sanırım.
karısının üzerine kavanozla dışkı atan bir mahlukat.
tescilli bir atatürk düşmanı, türk ve türkiye düşmanı.
yıllarca taraf gazetesi üzerinden etmediği hakaret yok.
tabi taraf gazetesi'nin kimin olduğunu yazmama gerek yok sanırım.
arkadaşları mehmet ve ahmet altan ile birlikte efendisine hizmet ediyordu nişanyan...
elazığ'ın gasp edilen emlaklar üzerine kurulduğundan bahsetmiş. gasp edilen emlaklar dediği de ermenilerin malları. ki öyle bir şey yok.
elazığ'da sürsürü'de ermeniler yaşıyorken, harput'ta müslüman(türk) ahali yaşıyordu.
sultan abdülaziz harput'ta yaşayan halkı düz ovaya yani sürsürü'ye yerleştirdi, buraya yerleştirilen halka da abd'ye göç eden ermenilerden bizzat parası sultan tarafından verilerek satın alınan tapular dağıtıldı.
bu tapuların belgeleri arşivlerde mevcuttur.
bu sebeple sürsürü'deki bağlara yerleşen halk kurulan bu yeni şehire Mâmuretül Aziz, yani el aziz--->elazığ demiştir.
manyağın biri.
şirince'de hazine arazisine gitti dağ yamacına kendisi içi bir kral mezarı yaptı. bu da izinsiz, ruhsatsız, kaçak tabi. (kendisi için bir kral mezarı yaptıracak kadar manyak bir pisikopat) https://galeri.uludagsozluk.com/r/1969220/+
işte elazığ'ın gasp edilen emlaklar üzerine kurulu olduğunu söyleyen iftiracı nişanyan'ın aslında kendisi emlak gaspçısı bir kaçak inşaatçı... https://galeri.uludagsozluk.com/r/1969214/+
adamın (adam sıfatı lafın gelişi) kendisi emlak gaspçısı, ama utanmadan tüm elazığ'a iftira atıyor. yezit...
bizim entel dantel takımı çok sever bunu, tatlı su solcuları falan. ama bilmezler ki bu adam insanı insan yapan tüm değerlere düşman, nefret suçuyla dolu bir dışkıdan başka bir şey değil...
Attığı tivitten buram buram yanık kokusu gelen affedersiniz erm*ni. Götü yanmış bunun belli.. Elazığ halkına olan nefreti abes karşılanmamalı. Vakti zamanında Harput'ta nenesi ve dedesinin götünü kesmiş olabiliriz. Onun yüreği yanıyor, anlıyorum ben. Gurur duyuyorum bu erm*ni piçinin ettiği hakaretlerle. Bilakis bizi övse utanırım kendimden, nerede hata yaptım diye döner kendime bakarım.
Sevan ve sevandan etkilenen türk liberalleri bu ülkede liberal düşünceye en fazla zararı dokunan insanlardır.
Sevan tam anlamıyla şımarık bir zengin piçidir.
ilgi ve övgü budalasıdır. Yaptığı işlerde ilgi çekmek için yapılmış çocuksu trollemelerdir. Ülkede baskı var özgürlük yok deyip kendisine gelen en ufak karşı fikri engeller.
Siktir derler adama sevan.
Etimolojik olarak incelemene bilmene gerek yok.
Sana söylenecek tek söz
Ağız dolusu ile hassiktirdir.
ifade özgürlüğü inananmak ile götü başı oynamak aynı cümle içinde kurulacaksa bu tam sevan'a uygun gelir.
Ne ermeniliğin ne karısına saygısızlığın önemli.
Banane bizene ama düşünce özgürlüğü savaşçısı numarası yapıp kıvırtmıyacaksın.
Milletin kutsalınla taşak geçip kendine tapınmıyacaksın keltoşum.