aslinda bir seovi cok da kolay tespit edilebilecek bir yazar/caylak turudur. bir yazarin eksiledikleri arasinda 10 tane entry ayni kisiye aitse ve bu oylama en fazla 10 dakika icinde yapildiysa bilin ki oylayan seovi'dir.
otomatik bir uyari, ardindan da afise edilir. en buyuk ceza da budur kanimca.
uuserları 'biri bizi gözetliyor' hissine kapılmaya yönlendiren, ne art niyeti olduğunu hala anlayamdıgım uuser tipi. sadece bana oluyo sanıyodum ama genel olarak girilen her entryi 5 sn sonra eksileyebildiğini öğrenince ve istatistiklerden düzenli aralıklara eksi o verdiğini farkettiğim ve bir teknoloji geliştirdiğine inandığım yazar/yazarlar. ***
o kadar düşmüştür ki 3 eksiyle bile adı anılır olmuştur. nerde o eski seovi...
bokunu çıkarırdı eskiden.. şimdi saat başında bekler olmuş... acıyorum ibneye.
bu gün bana ugramıs ama yeni cıkan yasa sebebiyle altıda kalmıstır. burdan seovicigime bir şey demek istiyorum. eksile lan gidip te moderatorlere sikayet etmeyecegim istersen bütün entrylerimi eksile en iyi oylananları eksiledin noldu? hala yerinde duruyorlar. eksile lan korkma valla sikayet etmem.
sözlükte en çok eğlenen adam. valla ben kızamıyorum buna. hadi itiraf edin lan! siz de yaptınız bir kere bu işi!
acayip zevk veriyor... keşke alınmasaydı elinden seri olayı be seovim! şimdi 4 tane yazımı eksiledin, bir 4 tane daha eksilemek için 17 saat beklenir mi? nasıl bir işkence bu? aman tanrım!