bu gün bana ugramıs ama yeni cıkan yasa sebebiyle altıda kalmıstır. burdan seovicigime bir şey demek istiyorum. eksile lan gidip te moderatorlere sikayet etmeyecegim istersen bütün entrylerimi eksile en iyi oylananları eksiledin noldu? hala yerinde duruyorlar. eksile lan korkma valla sikayet etmem.