samsun

entry1582 galeri165
    1169.
  1. 1168.
  2. bu sene iyi kar yağmış şehirdir.
    ancak şunu belirtmek isterim, büyük şehir belediyesi hiç bir şekilde karla mücadele etmemiştir.
    samsun'un en merkezi caddesi olan atatürk caddesi dahi karlar altında, tuzlama yok, neden?
    çünkü çok maliyetliymiş. hmmm...
    2 ...
  3. 1167.
  4. Son 57 yılın en kara kışını geçiriyomuş. Ulan markete gidemiyoz bu ne.
    4 ...
  5. 1166.
  6. Kendi güzel insanı kötü şehir.
    2 ...
  7. 1165.
  8. haddinden fazla kar yağmış ve hala bok varmış gibi yağmaya devam eden şehirdir. hep beraber osuralım, yerlere falan işeyelim bir şeyler yapalım işe gidemiyorum lan.
    4 ...
  9. 1164.
  10. Ne buyuktur ne kucuktur, ulasim sorunu , trafik kargasasi pek yoktur. Egitim, saglik konusunda ihtiyaclara cevap verir. Alisveris konusunda alternatifi boldur. Havalimaninin olmasi ve bir cok sehre aktarmali da olsa seferler olmasi avantajdir. Atakum oturmak icin en guzel, rahat ve guvenli bolgesidir. Ilkadimla arasinda hem cevre hem insan profili acisindan buyuk farklilik vardir. Kiralar pahali degildir. Eglence hayati atakumla sinirlidir ve idare eder duzeydedir. Cok buyuk beklentiler kurmayanlar icin ideal sehirdir, yasanir her turlu. Sinop'a ve Ordu'ya yakindir, yazlari haftasonu kacamagi icin guzel alternatiflerdir. Ozellikle sinop denize girmek icin daha iyi bir alternatiftir, koy icine kalır, dip akintisi cekme batma yapmaz ama samsunda denize girerken dikkat etmek gerekir. Tam bir sehir kulturu yoktur, cevre illerden cok goc alir. Kimisi cok modern kimisi bagnazdir, yani karadenizin ozetidir.
    1 ...
  11. 1163.
  12. adana bir samsun iki türkiye'nin suç oranının yüzde 75 bunlar. evet.
    1 ...
  13. 1162.
  14. Memleketim olan şehir. Bence bu aralar gidilmemesi gereken şehir. Baharda temiz havada güzel vakit geçirilebilir.
    3 ...
  15. 1161.
  16. atakum ilçesi, Türkiyede yaşanabilecek en güzel bölgelerdendir kanımca. havadar, temiz, modern ve yeşil.
    3 ...
  17. 1160.
  18. Ucuncu sayfa haberlerinin mudavimi karadeniz sehri.
    3 ...
  19. 1159.
  20. karla birlikte güzelleşen şehirdir. pırıl pırıl olmuştur, kasveti dağılmıştır. yarın kartopu oynayalım yahu?
    3 ...
  21. 1158.
  22. askerdeki bazı dangalaklar yüzünden daha hiç gitmeden nefret etmiştim bu şehirden ama, gidip geldikçe, ticaret yaptıkça insanlarıyla sohbet ettikçe, yemeklerini tiyip sularını içtikçe o kadar çok sevdim ki bu şehiri, hem sadece merkezini de değil, bafrası tekkeköyü çarşambası termesi o kadar güzel ki insanları da. anca memleketim olsa bu kadar severdim heralde.
    3 ...
  23. 1157.
  24. Hayatının geri kalanını nerde devam ettirmek istersin diye sorsalar adını söyleyeceğim şehir. Muhteşem, harika, aşırı güzel. Bu kış hariç yazı ayrı kışı ayrı güzel şehir. Samsunlu taliplerimi bekliyorum.
    7 ...
  25. 1156.
  26. dün gece karadeniz üzerinde yarim saatten fazla turlayıp iniş yapmaya çalışan pilot sayesinde lanet ederek adımımı attığım şehir.
    ilk defa bu kadar soğuk ve karlı, kar fırtınası var resmen. ocak şubat aylarında ceketle bile çıkılabilecek bir şehirdi, ayarlarını bozdular kesin.
    ama çok güzel şehir lan.
    6 ...
  27. 1155.
  28. tarihinde nadir görülecek şekilde kar yağan şehirdir.
    deniz kenarında dükkanda otururken izlemesi çok keyifli ama sokak hayvanlarına da içim gidiyor.
    kalın giyinin arkadaşlar.
    6 ...
  29. 1154.
  30. atakum gibi bi sahile sahip. yaşadığım yerdir.
    4 ...
  31. 1153.
  32. karadenızın en gelısmıs sehrıdır.
    havasıda bır cok yere guzeldır.
    3 ...
  33. 1152.
  34. yaşamaktan keyif aldığım şehir.
    keşmekeşin olmadığı, yozlaşmanın daha az hissedildiği ve denizin hükmettiği şehir.
    3 ...
  35. 1151.
  36. iki kelime düzgünce konuşulacak insan var mıdır diye düşündüğüm şehir. herkes taraf, herkes sabit. yok mudur her telden sessizce sohbet edilecek güzel insanlar.
    2 ...
  37. 1150.
  38. 1149.
  39. yerlisi ilginçtir. her türlü fantastik mevzular yaşanır ama ben hiç particilik ayağına dalaşanı görmedim*. benim gibi ateist bir adamın en sağlam müşterisi akp'li. adama işi düzgün yapıyoruz, özeniyoruz diye bulduğu işi bize gönderiyor, yeni firmayız, palazlanalım diye de nakit ödettiriyor çeke senete bulaştırtmıyor bizi. bazen telefon açıyor "yengen mantı yaptı mühendis bey akşama bize geliyorsun" falan diyor.

    yan komşum ağır akp'li, benim din iman mevzularıyla alakam olmadığını da biliyor, sabah akşam x kişisine sövdüğümü de biliyor ama adam her sabah benim dükkana elinde 4-5 simitle geliyor beraber kahvaltı yapıyoruz. daha bir sürü örnek var. hepsiyle tek bir ortak nokta var. bu insanlarla bir araya geldiğimizde sanki otomatik olarak ağzımız kilitleniyormuş gibi asla siyasetten ve aktörlerinden konuşmuyoruz. kimse konusunu açmıyor. ne bileyim değişik bir memleket burası.
    4 ...
  40. 1148.
  41. beş senemi geçirdiğim, karadeniz bölgesinin en yaşanılası şehirlerinden biri. üniversite döneminde atakum ilçesinde yaşadığımız, her yerin öğrenci ve (bkz: çorumlu) kaynadığı bir yer. (çorum'a 2 saat kadar bir mesafede olduğu için öğrencilerin tercih sebebidir.)
    bu sene gezmek için gittiğimde gelişimine inanamadım. sahil şeridi boydan boya yenilenmiş ve hareketlenmiş. üniversite kampüsüne kadar tramvay yapılmış.
    havası kışın çok sert soğuk değil, yazın da aman aman bir sıcağı yoktur. insanı karadenizin hırçın insanına nazaran bir ton yumuşaktır.
    bizim zamanımızda (2001-2006) yemek kültürü çok zayıftı. şu an nasıldır pek bilmiyorum ama, her yerde tavuk dönerciler vardı. seyyardan kilosu 50 kuruşa aldığımız hamsinin tadı bambaşkaydı o ayrı.
    2 ...
  42. 1147.
  43. 1146.
  44. şüphesiz karadenizin en büyük ve en gelişmiş şehridir. milliyetçi ruhu trabzon'la kapışıyor gibi görünsede samsun karadeniz'de en çok alan ve trabzon'da en çok göç veren olduğu için trabzon'un bu kadar milliyetçi kalması normaldir.
    1 ...
  45. 1145.
  46. patlayan doğalgaz borusu yüzünden merkezde yaşayanların küçük tüp sırasına girdiği il.
    2 ...
© 2026 uludağ sözlük