kendini bilmez bir güruhun yıllardır geyik malzemesi olarak kullandığı, karadeniz bölgesi'nin ve hatta ülke genelinin en rahat ve keyifli şehirlerinden biri.
son yıllarda gerek sosyal medyada gerek basın-yayın kuruluşlarında linç edilen, karadenizin en sosyal ve en gelişmiş şehri.
her ilde olduğu gibi samsun'da da serseri, psikopat tipler var ancak bu her gün olay olduğu anlamına gelmiyor.
istanbul'un arka sokaklarında her gün kaç cinayet işleniyor, kırsal bölgelerde kaç tecavüz vakası oluyor kimse ortaya çıkarmıyor ancak mevzu geyik yapmak için bir şehri ve o şehrin insanlarını linç etmek olunca kimse de geri kalmıyor.
özellikle fenomen olma sevdasıyla, 3-5 beğeni alıcam arzusuyla paylaşım yapan bu denyoları gördükçe sinirlerim tepeme geliyor.
kerimcan olayında da münferit birkaç kendini bilmez bir olay çıkardı ancak sanki bütün samsun halkı kerimcan'ı dövmüş gibi bir algı yaratılıyor.
vazgeçin bu sevdadan.
samsun insanıyla da yapısıyla da bu ülkenin en güzel şehirlerinden birisidir.
bir gelinse çiftlik caddesinde bir kaç tur atılsa, atakum sahilde biraz deniz havası alsa, binse teleferiğe, pidesini bi yese sonra da çomarlar başın açık kıçın ayrı oynuyor diye saldırıp dövse.
bir gelinse çiftlik caddesinde bir kaç tur atılsa, atakum sahilde biraz deniz havası alsa, binse teleferiğe, pidesini bi yese, geze geze bitiremeyeciğini bi görse de şu önyargılar silinse.
Olaylardan, her vilayette olacak basit insanlardan şehr-i Samsun'a laf ettirmem. Doğası, denizi, pidesi ve sayilamayak bir sürü guzeliğiyle harika bir ilimizdir.