yerlisi ilginçtir. her türlü fantastik mevzular yaşanır ama ben hiç particilik ayağına dalaşanı görmedim*. benim gibi ateist bir adamın en sağlam müşterisi akp'li. adama işi düzgün yapıyoruz, özeniyoruz diye bulduğu işi bize gönderiyor, yeni firmayız, palazlanalım diye de nakit ödettiriyor çeke senete bulaştırtmıyor bizi. bazen telefon açıyor "yengen mantı yaptı mühendis bey akşama bize geliyorsun" falan diyor.
yan komşum ağır akp'li, benim din iman mevzularıyla alakam olmadığını da biliyor, sabah akşam x kişisine sövdüğümü de biliyor ama adam her sabah benim dükkana elinde 4-5 simitle geliyor beraber kahvaltı yapıyoruz. daha bir sürü örnek var. hepsiyle tek bir ortak nokta var. bu insanlarla bir araya geldiğimizde sanki otomatik olarak ağzımız kilitleniyormuş gibi asla siyasetten ve aktörlerinden konuşmuyoruz. kimse konusunu açmıyor. ne bileyim değişik bir memleket burası.