atakumdan bandırma adlı kırık dökük bir kayık kiraladım
limana kadar ağır aksak kürek çektim
sonra da
"sana ayak basmaya geldim samsun!" diye bağırarak heykelin oraya yaklaştım.
şimdi erzırımda kongredeyim
beklerim, benim canımı sıkmayın.
Türkiye'de yaşanılacak şehirler arasında ilk 3'e girebilecek potansiyele sahiptir. Hani memleketim diye demiyorum. Merkeziyle, ilçeleriyle, köyleriyle.. Ah bi de iftar istanbul'dan çok daha önce ol.. Her neyse aklım yine mideme kaydı.
Vezirköprü diye allahın belası yobaz cenneti bir ilçesi olan şehir ve maalesef ailemin memleketi, benim değil. Esasen atatürk'ün şehri olmasına rağmen zamanla aşırı yobazlaşmıştır. Diğer allahın belası ilçeleri için (bkz: kavak) (bkz: ladik) (bkz: havza)
3.sayfa haberlerine dikkat ederseniz en çok taciz, tecavüz, ırza geçme haberleri gelen şehirlerden birisidir. Diğerleri için (bkz: çorum) (bkz: kastamonu) (bkz: çankırı)
kaldığım 1 yıllık süreçte sabahın 5 buçuğunda kalkıp doğuparkta yürüyüş yaptığım güzel sehirdir. şu an ne durumda bilmiyorum ama 4 yıl once belediye evlerinde helimağa adlı bi pastane vardı, poğaçaları 10 numaraydı.