samsun

entry1582 galeri
    985.
  1. kaldığım 1 yıllık süreçte sabahın 5 buçuğunda kalkıp doğuparkta yürüyüş yaptığım güzel sehirdir. şu an ne durumda bilmiyorum ama 4 yıl once belediye evlerinde helimağa adlı bi pastane vardı, poğaçaları 10 numaraydı.

    hey gidi samsun hey.
    2 ...