giriş
başlık/yazar ara
kayıt ol
giriş
istatistikler
galeri
anket
iletişim
hakkımızda
responsive site
android uygulaması
ios uygulaması
samsun
entryler
iyiler
trends
başlıkta ara
entry
1582
↓
galeri
985.
kaldığım 1 yıllık süreçte sabahın 5 buçuğunda kalkıp doğuparkta yürüyüş yaptığım güzel sehirdir. şu an ne durumda bilmiyorum ama 4 yıl once belediye evlerinde helimağa adlı bi pastane vardı, poğaçaları 10 numaraydı.
hey gidi samsun hey.
erik cekirdegi
09.08.2015 21:18
2
...
şikayet et
#28859106
kaydet