Hiç unutmam, birkaç sene önce bu arabanın 90 bin TL ye satıldığını görünce sağlam geyik çevirmiştik ve birçok yerde de araç piyasasının rezalet halini anlatma adına muhabbetini yapmışımdır; kıçıkırık bi sümbüle bile 90 istiyorlar diye... Gelgelelim, şu an bırak 90 bin TL yi 150-180 e alabileceğin yüksek motor hacmi ve Torka sahip araç kalmadı...
bunun eski kasasından bir akrabamda var. 70 binde, tertemiz daha. modernize broadway işte, getirir götürür fazlasını beklemeyin. yakıtının aşırı az olduğu söyleniyor lpgde ama kullanmadığım için bilmiyorum.
şuan sahip olduğum arabadan önceki arabayı satmadan önce sahip olduğum araba.
bu arabayı almak isterseniz beyaz almanızı tavsiye ederim gri arabanın tüm karizmasını çizer.
2013 yılından sonra dacia logan platformunda üretilmiş b segment sedan. Bahsedilen yıla kadar da o segmentin kralıydı. Şimdiki taliant da renault değil dacia logan'dır aslında.
Symbol genel olarak çok kaliteli bir araç olmayıp, ekonomik oluşları ile ön plana çıkmıştır.
2008-2012 arası 2. Nesil symbol'ün nazarımda en iyi olduğu jenerasyonudur.
2012-2023 arasındaki symboller bence net olarak daha kötü bir malzeme kalitesine sahip.
Ki devamı olan Renault taliant ha keza.
Gittikçe geriye gidiyor model.
başta clio'nun sedan versiyonu olarak çıkan bu araba, 2008'den itibaren dacia logan altyapısına ve dacia logan üzerine giydirilmeye başlanmıştır.
kaliteli bir araba olduğunu söyleyemem. klasik işte beni a'dan b'ye götürsün diyen bir götürgeç.
clio bundan daha iyidir.
bu arabaya çamur atıp duruyoruz da, bu araç zaten mükemmel performans, mükemmel kalite vaat etmiyor.
yakıt ekonomisi, bakımları yapıldığı takdirde sorunsuzluk, yeterli düzeyde performans, yedek parça bolluğu ve ucuzluğu, ustasının her yerde olması gibi artılar sunuyor.
tamamen ne arandığına bağlı olarak alınabilecek otomobil.
lakin yine de 2013'ten sonrası çok çirkin, tipsiz, kare buzdolabı gibi bir görüntüye sahiptir.
2008-2012 kasa aralığı sanırım en şık symbol modelleri idi.
2008'e dek üretilen clio symboller dahi fiyatına göre makul araçlardır.
2013 sonrası tipsizlik sebebi clio symbol üretiminden logan üretimine geçmesi.
renault symbol logosu giydirilmiş özünde dacia logan olmalarından ötürü.
Öte yandan 2012, 2013'ten bu yana üretilen Renault symboller aslında renault logolu dacia logan. Zayıf Segmentine göre daha vasattır yani logan.
Son gerçek symbol ise 2009-2012 yılları arasında olan kasası idi.
2009-2012 kasa symbol için;
B segment diğer araçlar gibi aman aman bir ek özelliği yok ancak sorunları kolay halledilebilen, büyük masraf açmayan, bakımları yapıldığı vakit sorunsuz a noktasından b noktasına götüren, az yakan, motoru canlı seri bir sedandır.
Güvenli zayıf-orta, yol tutuş vasat-idare eder bir araçtır.
Amaca göre tercih edilebilir.
bayıldığım bir araba değil. normalde kimseye tavsiye etmem. ama uygun fiyatlara alınabilecek ve sorunsuz bir motora sahip araçlardan birisidir.
elektronik aksamı da kolay bozulmuyor bu araçların. binaenaleyh kolay bozulan bir araç değildir.
b sedan arayanlar için gayet uygun olduğunu düşünüyorum.