renault symbol

entry144 galeri18
    126.
  1. Hiç unutmam, birkaç sene önce bu arabanın 90 bin TL ye satıldığını görünce sağlam geyik çevirmiştik ve birçok yerde de araç piyasasının rezalet halini anlatma adına muhabbetini yapmışımdır; kıçıkırık bi sümbüle bile 90 istiyorlar diye... Gelgelelim, şu an bırak 90 bin TL yi 150-180 e alabileceğin yüksek motor hacmi ve Torka sahip araç kalmadı...
    0 ...
  2. 127.
  3. şampuan kutusundan hallice dandik bir kaportaya sahip bir araba.
    0 ...
  4. 128.
  5. 2007-2013 yılları arasını üretilen bir önceki kasası için konuşuyorum;
    Bu nasıl bir oturma pozisyonu, bu ne engin tavan.

    Tabi bundan engin, dar olanı da illa ki vardır ama bu araç sedan diye geçiyor.
    Azıcık daha geniş yap, ferah yapsana.

    Yürümesi fena değil ama uçmuyor tabi.
    Yakıt, parça fiyatı vb Ekonomik kesinlikle. Unutmadan klima açınca çekişten epey düşüyor.

    Genel olarak Clio Symbollerden güzel diye düşünüyorum en azından.

    Linea ile kıyas edersem; Linea biraz daha ferah.
    ikisi de ekonomik ama sanki symbol bir tık daha ekonomik.
    1 ...
  6. 129.
  7. Son renault yapimi symboldur. Sonraki symboller, dacia logan'dir. Turkiye'de renauly symbol olarak satilmaktadir.
    1 ...
  8. 130.
  9. bunun eski kasasından bir akrabamda var. 70 binde, tertemiz daha. modernize broadway işte, getirir götürür fazlasını beklemeyin. yakıtının aşırı az olduğu söyleniyor lpgde ama kullanmadığım için bilmiyorum.
    0 ...
  10. 131.
  11. bugün 2012 modelini epey kullandım, 1.5 DCI.
    çok karaladım bu arabayı bugüne dek.

    hala söylüyorum kaliteli bir araba değil.
    muadili olarak Fiat Linea, Hyundai Accent Era daha iyidir.
    Ford fusion, Toyota auris vb'ye rakip olamaz.

    ama çok az yakıyor.
    sedan bir araç olmasına rağmen eminim çoğu hb kasa arabadan az yakıyordur.

    hatalı veri vermemek için internet verisini söylüyorum.
    1.5 DCI şehirler arası 3.9 litre, şehir içi 5.2 litre.

    yukarıda bahsettiğim diğer modeller ortalamaya göre az yakmalarına rağmen şehir içi 7 litrelerde geziyor.
    şehirler arasında çok uçuk bir fark yok.
    0 ...
  12. 132.
  13. 133.
  14. şuan sahip olduğum arabadan önceki arabayı satmadan önce sahip olduğum araba.
    bu arabayı almak isterseniz beyaz almanızı tavsiye ederim gri arabanın tüm karizmasını çizer.
    0 ...
  15. 134.
  16. 2013 yılından sonra dacia logan platformunda üretilmiş b segment sedan. Bahsedilen yıla kadar da o segmentin kralıydı. Şimdiki taliant da renault değil dacia logan'dır aslında.
    0 ...
  17. 135.
  18. 1 symbol + 1 punto = 1 milyon TL

    o yüzden el arabası bile olsa tekeri olan birşeyler alın kenarda bırakın. Bu saçma sapan ülkede böyle artıp gidiyor fiyatlar.
    1 ...
  19. 136.
  20. 137.
  21. Symbol genel olarak çok kaliteli bir araç olmayıp, ekonomik oluşları ile ön plana çıkmıştır.

    2008-2012 arası 2. Nesil symbol'ün nazarımda en iyi olduğu jenerasyonudur.
    2012-2023 arasındaki symboller bence net olarak daha kötü bir malzeme kalitesine sahip.

    Ki devamı olan Renault taliant ha keza.
    Gittikçe geriye gidiyor model.
    1 ...
  22. 138.
  23. https://galeri.uludagsozluk.com/r/2416622/+

    Nadir de olsa uzun şasi limousine versiyonu da bir dönem üretilmiştir bursa’da.
    0 ...
  24. 139.
  25. başta clio'nun sedan versiyonu olarak çıkan bu araba, 2008'den itibaren dacia logan altyapısına ve dacia logan üzerine giydirilmeye başlanmıştır.
    kaliteli bir araba olduğunu söyleyemem. klasik işte beni a'dan b'ye götürsün diyen bir götürgeç.
    clio bundan daha iyidir.
    0 ...
  26. 140.
  27. bu arabaya çamur atıp duruyoruz da, bu araç zaten mükemmel performans, mükemmel kalite vaat etmiyor.
    yakıt ekonomisi, bakımları yapıldığı takdirde sorunsuzluk, yeterli düzeyde performans, yedek parça bolluğu ve ucuzluğu, ustasının her yerde olması gibi artılar sunuyor.

    tamamen ne arandığına bağlı olarak alınabilecek otomobil.
    lakin yine de 2013'ten sonrası çok çirkin, tipsiz, kare buzdolabı gibi bir görüntüye sahiptir.

    2008-2012 kasa aralığı sanırım en şık symbol modelleri idi.
    2008'e dek üretilen clio symboller dahi fiyatına göre makul araçlardır.

    2013 sonrası tipsizlik sebebi clio symbol üretiminden logan üretimine geçmesi.
    renault symbol logosu giydirilmiş özünde dacia logan olmalarından ötürü.
    0 ...
  28. 141.
  29. 142.
  30. B segment sedan.

    Öte yandan 2012, 2013'ten bu yana üretilen Renault symboller aslında renault logolu dacia logan. Zayıf Segmentine göre daha vasattır yani logan.
    Son gerçek symbol ise 2009-2012 yılları arasında olan kasası idi.

    2009-2012 kasa symbol için;
    B segment diğer araçlar gibi aman aman bir ek özelliği yok ancak sorunları kolay halledilebilen, büyük masraf açmayan, bakımları yapıldığı vakit sorunsuz a noktasından b noktasına götüren, az yakan, motoru canlı seri bir sedandır.
    Güvenli zayıf-orta, yol tutuş vasat-idare eder bir araçtır.
    Amaca göre tercih edilebilir.

    Konfor donanım değil ancak f/p aracıdır.
    https://galeri.uludagsozluk.com/r/2473675/+
    https://galeri.uludagsozluk.com/r/2473676/+
    https://galeri.uludagsozluk.com/r/2473677/+
    https://galeri.uludagsozluk.com/r/2473678/+
    https://galeri.uludagsozluk.com/r/2473679/+
    1 ...
  31. 143.
  32. taksi dolmuş için ideal ve gözde araclardır. evet..
    0 ...
  33. 144.
  34. bayıldığım bir araba değil. normalde kimseye tavsiye etmem. ama uygun fiyatlara alınabilecek ve sorunsuz bir motora sahip araçlardan birisidir.
    elektronik aksamı da kolay bozulmuyor bu araçların. binaenaleyh kolay bozulan bir araç değildir.
    b sedan arayanlar için gayet uygun olduğunu düşünüyorum.
    1 ...
© 2026 uludağ sözlük