bayıldığım bir araba değil. normalde kimseye tavsiye etmem. ama uygun fiyatlara alınabilecek ve sorunsuz bir motora sahip araçlardan birisidir.
elektronik aksamı da kolay bozulmuyor bu araçların. binaenaleyh kolay bozulan bir araç değildir.
b sedan arayanlar için gayet uygun olduğunu düşünüyorum.